Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorКолісник, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2020-09-01T15:50:09Z-
dc.date.available2020-09-01T15:50:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорсак Р., Колісник Г., Годя І. Формування культури ресторанного обслуговування / Р. Корсак, Г. Колісник, І. Годя // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 29. Том 5. – С.102–106. – С. 102–106.uk
dc.identifier.issnISSN 2308-4855 (Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30158-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам формування культури ресторанного обслуговування. Зокрема йдеться про те, що культура обслуговування в ресторанному закладі спрямована на організацію надання якісних послуг та задоволення потреб гостя. Як уважають автори, підхід до формування культури ресторанного обслуговування полягає в необхідності створення та вдосконалення навчальної культури, яка би сприяла безперервному навчанню на підприємстві та була стабілізуючою функцією щодо набутих знань, умінь та навичок персоналу ресторану. В основі навчальної культури мають бути принципи, що орієнтують колектив ресторану на інтелектуальний розвиток та інтенсивне поширенням знань у середовищі підприємства. Водночас обов’язковою умовою виступають інтеграція працівників у життя ресторанного підприємства, мотивація творчості тощо. Важливим аспектом культури ресторанного обслуговування є психологія й етика ресторанного сервісу. Серед завдань психології ресторанного сервісу розроблення методів впливу на гостя для стимулювання здійснення замовлення, вивчення потреб гостей, якими вони керуються під час відвідування ресторану, вивчення попиту на різні страви в залежності від статі, віку й індивідуальних особливостей гостей. Окремі аспекти організаційної культури ресторанного закладу треба реалізовувати так, щоб, з одного боку, задовольняти економічні інтереси підприємства, а з іншого боку, ураховувати запити споживачів цих послуг, удосконалювати культуру обслуговування відвідувачів, забезпечувати відвідувачів здоровим харчуванням, дотримуватись прийнятних цін на ресторанні послуги, діяти в межах трудового права щодо персоналу ресторану, удосконалювати пристосування для обслуговування людей із фізичними вадами. Для розв’язання наукових завдань, що стосуються аналізу проблем формування культури ресторанного обслуговування, застосовано загальнонаукові методи, зокрема: логічний і аналітичний, метод узагальнення, метод систематизації та класифікації, метод дедукції та індукції, метод синтезу й аналізу, метод порівняння тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectресторанuk
dc.subjectкультура ресторанного обслуговуванняuk
dc.subjectресторанний закладuk
dc.subjectпсихологія й етика ресторанного сервісуuk
dc.titleФормування культури ресторанного обслуговуванняuk
dc.title.alternativeFormation of culture of restaurant serviceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_.pdf251.13 kBAdobe PDFView/Open
102-106.pdf295.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.