Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарчук, Наталія Яківна-
dc.contributor.authorЧернов, Віктор Дмитрович-
dc.date.accessioned2014-12-08T13:22:15Z-
dc.date.available2014-12-08T13:22:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБондарчук, Н. Я. Зостосування диференційованого підходу при навчанні танцям дітей молодшого шкільного віку / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 32–36. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/301-
dc.descriptionThe foundations of modern techniques of dancing training to the children of primary school age have been considered in the article. Main teaching areas and methods have been analysed. The sample of construction of dance lesson for younger schoolchildren have been provided. The putative contents of preparatory, main and final parts of the lesson have been determined. The ways of typical technical mistakes detection and correction have been mentioned. The influence of dance lessons on the development of younger schoolchildren' coordination abilities using differentiated approach has been identified. Key words: dancing, dance lesson, physical qualities, coordination abilities, differentiated approach, primary school age, younger schoolchildren.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто основи сучасної методики навчання дітей молодшого шкільного віку танцям, охарактеризовано основні напрями і методи навчання. Розроблено зразок побудови танцювального заняття з молодшими школярами, визначено орієнтовний зміст підготовчої, основної та заключної частин заняття, способи виявлення і виправлення типових технічних помилок. Експериментально досліджено вплив танцювальних занять на розвиток координаційних здібностей молодших шко-лярів із застосуванням диференційованого підходу. Ключові слова: танці, танцювальне заняття, фізичні якос-ті, координаційні здібності, диференційований підхід, молодший шкільний вік, молодші школярі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтанціuk
dc.subjectтанцювальне заняттяuk
dc.subjectфізичні якостіuk
dc.subjectкоординаційні здібностіuk
dc.subjectдиференційований підхідuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleЗастосування диференційованого підходу при навчанні танцям дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.title.alternativeUsing the differentiated approach in dancing teaching to the children of primary school ageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.