Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30313
Назва: Вплив шерингової економіки на індустрію гостинності
Інші назви: INFLUENCE OF SHERING ECONOMY ON THE HOSPITALITY INDUSTRY
Автори: Петровська, І. О.
Мітал, О. Г.
Ключові слова: шерингова економіка, економіка спільного споживання, індустрія гостинності, туризм, сфера обслуговування, спільне використання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Петровська, І. О. Вплив шерингової економіки на індустрію гостинності [Текст] / І. О. Петровська, О. Г. Мітал // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2020. – Вип. 29. – С. 120-123
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Обмеженість ресурсів, погіршення економічного стану і добробуту населення зумовили виникнення нового напряму – шерингової економіки. Її суть базується на скороченні витрат або отриманні прибутку від здачі власності в оренду іншій людині. У роботі розглядається вплив економіки спільного споживання (шерингової економіки) на індустрію гостинності. Базою шерингової економіки стала переорієнтація поведінки споживачів від придбання товарів у особисту власність на спільне використання придбаного. Шерингова економіка активно перетворює бізнес на економіку відносин у різних сферах, таких як: туристичний бізнес, громадський транспорт, сфера обслуговування, оренда комерційної нерухомості та обладнання. Ця тема актуальна для розроблення інноваційних корпоративних стратегій у туристичних, транспортних компаніях та закладах гостинності. У статті окреслено основні ефекти економки спільного споживання, її роль у досягненні показників економічного зростання країни.
The paper considers the influence of the economy of joint consumption (rank economy) on the hospitality industry. The essence of the rank-and-file economy in reorienting consumer behavior from the acquisition of goods to joint use has become a new trend and the result of digitalization of the economy. Over the past few years, the number of people involved in the sharing economy is growing rapidly. The number of users of sharing services is increasing annually by 25%. At the same time, it became possible for people to provide in the form of short-term lease of objects of movable and immovable property – an apartment, a room, a car, and even things. Sharing economy is actively transforming business into an economy of relations in various fields: tourism, public transport, services, rental of commercial real estate and equipment. This topic is relevant for the development of innovative corporate strategies in travel, transport companies and hospitality institutions. The response to the sharing economy in the European Union remains fragmented. Some activities or aspects are regulated at the national, regional or local level. In June 2016, the European Commission published a message on the European agenda for a joint economy, to offer some clarification on the relevant EU rules and provide political authorities with public authorities. The European Parliament and advisory committees have also raised this issue in various resolutions and thoughts. While there are active discussions on the legal aspects of the operation of Schering services, studies show that the number of travelers using the Airbnb service is growing. And the trend here sets a new segment of millennial travelers who do not like the “sameness” of chain hotels belonging to the same hotel chain brand. Whether traveling or on business trips, millennials want to get a new experience, they don’t like hotel rooms if they have the same design, being in different cities and countries, and despite a number of unresolved relevant topics regarding regulation in the sharing economy, the world community comes to the realization of the comprehensive benefits of the transition from the old twentieth-century “overconsumption” to shared consumption, backed up by technology.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30313
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 29 - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ ШЕРИНГОВОЇ ЕКОНОМІКИ НА ІНДУСТРІЮ ГОСТИННОСТІ.pdf273.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.