Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/305
Title: Про роль ключових компетентностей у сучасній освіті
Other Titles: To the issue of role of key competencies in the contemporary education
Authors: Василюк, Алла Володимирівна
Keywords: компетентність, ключові компетентності, компетентнісний підхід, освіта, моніторинг
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Василюк, А. В. Про роль ключових компетентностей у сучасній освіті [Текст] / А. В. Василюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 44–46. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 46 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумов-лена нагальними потребами переорієнтації змісту освіти на формування у молоді необхідного комплексу компетентнос-тей. Результати міжнародного моніторингу володіння учнями ключовими компетентностями проаналізовано на прикладі проекту PISA. Представлено нові орієнтири в роботі учителя і школи майбутнього. Ключові слова: компетентність, ключові компетентності, компетентнісний підхід, освіта, моніторинг.
Description: The relevance of material presented in the articlemeets theurgent need to reorient the educational content towards forming a new set of competencies among young people. The results of the international monitoring of pupils’ key competences are analysed through the example of the PISA Project. The article presents new benchmarks in the work of a teacher and a school of the future. Key words: competence, key competencies, competency based approach, education, monitoring.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/305
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.