Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменова, А. В.-
dc.date.accessioned2020-10-16T09:24:58Z-
dc.date.available2020-10-16T09:24:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30804-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню встановлення суб’єктів, до компетенції яких належить вирішення питань, порушених у зверненнях громадян. Автором розглянуто нормативні положення, якими врегульовано цей процес, та проаналізовано статистичні дані за результатами роботи державних органів зі зверненнями громадян. Надано пропозиції щодо вдосконалення інституту звернень громадян шляхом запровадження Єдиної системи звернень громадян.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issues connected with defining subjects, whose competence is to resolve issues, raised in the appeals of citizens. The author reviews normative provisions, which regulates this process and analyzes the statistical data on the results of the work of the state authorities with the appeals of citizens. The author provides suggestions for improving the institution of the appeals of citizens by establishment of the Unified system for the appeals of citizens.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectзвернення громадянuk
dc.subjectоргани виконавчої владиuk
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk
dc.subjectсуб’єктиuk
dc.subjectдо компетенції яких належить вирішення питаньuk
dc.subjectпорушених у зверненнях громадянuk
dc.subjectЄдина система звернень громадянuk
dc.titleЩОДО ПИТАННЯ ВСТАНОВЛЕННЯ СУБ’ЄКТІВ, ДО КОМПЕТЕНЦІЇ ЯКИХ НАЛЕЖИТЬ ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ, ПОРУШЕНИХ У ЗВЕРНЕННЯХ ГРОМАДЯНuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 52 Том 2 - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.