Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30983
Назва: ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ: ДО ПИТАННЯ СУЧАСНОГО ДОКТРИНАЛЬНОГО РОЗУМІННЯ
Автори: Марцеляк, О. В.
Ключові слова: вибори, виборча кампанія, передвиборна агітація, суб’єкти виборчого процесу, мета передвиборної агітації, форми передвиборної агітації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується правова природа передвиборної агітації. Акцентується увага на елементах, рисах передвиборної агітації, вироблених світовою спільнотою міжнародних стандартах у цій сфері і на необхідності удосконалення національного законодавства з цього питання.
The article explores the legal nature of the pre-election campaign. The emphasis is made on the elements and features of the pre-election campaign, standards created by the international community in the area and the necessity of improvement of the national legislation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30983
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 51. Том 1. - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ.pdf339.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.