Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31080
Назва: Правове регулювання відносин міжнародної електронної комерції
Автори: Костова, Н. І.
Ключові слова: міжнародна електронна комерція, електронні технології, електронний бізнес, інтернет-комунікації, електронні комунікації
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Гельветика"
Короткий огляд (реферат): Електронна комерція являє собою середовище, в якому юридична або фізична особа, що перебуває в будь-якій точці економічної системи, може легко контактувати з мінімальними витратами з будь-якою іншою юридичною або фізичною особою з метою сумісної роботи: торгівлі, обміну ідеями і ноу-хау, просто для отримання задоволення.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31080
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 54. - 2019



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.