Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31106
Назва: ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Інші назви: HISTORY OF FORMATION OF THE MARKET OF LOGISTICS SERVICES IN UKRAINE
Автори: Кирлик, Наталія Юріївна
Ключові слова: логістичні послуги, транспортний потік, логістика, транспортно-логістичний центр, logistics services, transport flow, logistics, transport and logistics center
Дата публікації: 2020
Серія/номер: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ;№1 (223)
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто історичний процес становлення ринку логістичних послуг в Україні. Наразі ринок логістичних послуг – це один з найбільш розвинених ринків національного господарства, на якому сконцентрована величезна кількість виробників, продавців, надавачів та користувачів послуг посередницьких підприємств, в тому числі послуг страхових компаній та фінансово-кредитних установ. Це складний і багатогранний процес, який не обмежується сферою застосування, а також включає в себе функціональні можливості та стратегічні орієнтири. Проведено дослідження особливостей і можливостей вітчизняного ринку логістичних послуг. Встановлено, що вивчення вітчизняного ринку логістичних послуг та реформ, які відбувалися потрібно для побудови в майбутньому ефективних взаємозв’язків на основі вивчення попереднього набутого досвіду. Проаналізовано законодавство України стосовно ринку логістичних послуг починаючи з 1991 року і по теперішній час. Здійснено класифікацію етапів становлення ринку логістичних послуг, де також визначено ідею логістики, її завдання та проблеми для кожного історичного періоду. Встановлено, що на першому етапі створення ринку логістичних послуг в Україні основним його завданням було визначення прав, обов'язків і відповідальності сторін. Відзначено, що з прийняттям курсу на розбудову соціальної держави та усвідомленні необхідності побудови ринкової економіки запанувало розуміння того, що необхідно прийняти ряд нормативно-правових документів, які регулюють діяльність на ринку логістичних послуг. Системний підхід дозволить забезпечити прийняття нової парадигми розвитку ринку логістичних послуг спрямованої на економію витрат. Доведено, що в основу розвитку ринку логістичних послуг повинно бути покладено принципи інформованості, прозорості, отримання кваліфікованої консультації, зручності тощо.
The article considers the historical process of formation of the logistics services market in Ukraine. Currently, the market of logistics services is one of the most developed markets of the national economy, which concentrates a huge number of producers, sellers, providers and users of services of intermediary enterprises, including the services of insurance companies and financial institutions. It is a complex and multifaceted process that is not limited in scope, but also includes functionality and strategic guidelines. A study of the features and capabilities of the domestic market of logistics services. It is established that the study of the domestic market of logistics services and the reforms that have taken place are needed to build effective relationships in the future based on the study of previous experience. The legislation of Ukraine concerning the market of logistic services since 1991 and till now is analyzed. The classification of stages of formation of the market of logistics services is carried out, where also the idea of logistics, its tasks and problems for each historical period is defined. It is established that at the first stage of creation of the market of logistic services in Ukraine its main task was definition of the rights, duties and responsibility of the parties. It is noted that with the adoption of a course on the development of the welfare state and awareness of the need to build a market economy, there was an understanding that it is necessary to adopt a number of legal documents governing the market of logistics services. A systematic approach will ensure the adoption of a new paradigm for the development of the logistics services market aimed at cost savings. It is proved that the development of the market of logistics services should be based on the principles of information, transparency, obtaining qualified advice, convenience, etc
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31106
Розташовується у зібраннях:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-10.pdf818.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.