Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31283
Назва: ІНТЕГРАЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Прокопенко, Ірина Валеріївна
Стечкевич, Леся Корнелівна
Ключові слова: освіта, завдання, підготовка вчителя, вища освіта, початкова школа, викладач, метод навчання, інтеграція, інтеграція методів навчання, трансформація методів навчання, інтегративний підхід
Дата публікації: 2019
Видавництво: Оnregistrata la Camera Na.ionala a Car.ii din Republica Moldova
Короткий огляд (реферат): Інноваційні процеси під час підготовки сучасних фахівців зумовлюють потребу більш тісної взаємодії методів навчання. При інтегра¬тивному пiдходi дидактичні можливості їх значно зростають. Традиційна система навчання передбачала, що студент просто приймає інформацію, яку подає йому викладач своїми методами. Для майбутніх педагогів важливо також ознайомитися з механізмами роботи з методами навчання, які викладач використовує на заняттях. Це не тільки дає студентові можливість краще сприйняти навчальний матеріал, але й є потужним засобом зростання і адаптації у майбутній професійній діяльності. Інтеграційна трансформація методів навчання з вищої школи у середню передбачає взаємозв’язки цих методів, використання їх у цілості, створення відповідної бази, критеріїв відбору та алгоритмів поєднання (на засадах інтеграції цих зв’язків) у професійній діяльності майбутнього вчителя. Це забезпечується використанням одного й того самого методу на різних етапах діяльності як викладача вищої, так і вчителя загальноосвітньої школи. Сутність інтеграційної трансформації методів навчання полягає в тому, що використовуючи сучасні інформаційні технології, відбувається створення електронної системи, в якій студент закладає свої відомості про методи, даючи характеристику кожному методу, можливості його використання у викладанні того предмета, до якого готують студента, а також паралельно формується система критеріїв відбору цих методів і система їх поєднання. Це стосується передусім майбутніх педагогів, оскільки за підготовки фахівців інших спеціальностей такі дії викладача можуть бути вже більш факультативними або вибірковими для охочих студентів. При цьому необхідно чітко дотримуватися науково обґрунтованих основ освітньої інтеграції. Наведено конкретні приклади методу, який трансформується з вищої школи у молодшу у формуванні правових знань, та використання методів навчання у системі «викладач економіки закладу вищої освіти – студент – викладач економіки професійно-технічного навчального закладу».
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31283
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич_Прокопенко_Стечкевич_Молдова.pdf261.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.