Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-04T18:35:31Z-
dc.date.available2020-11-04T18:35:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПопадич О.О. Проблема створення факультативних курсів правознавства для молодших школярів : Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня - 1 лютого 2020 р.). Київ : ГО «київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 2. – С. 53-57.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31290-
dc.description.abstractСпецифіка і значущість інтегративного курсу залежать не тільки від його педагогічної мети, а й від методологічного спрямування. Такі курси в педагогічному процесі початкової школи закладають основи методологічних, психологічних, педагогічних, дидактичних і методичних завдань стосовно низки шляхів їх розроблення (переважно це змістовий і процесуальний шляхи). Як і в будь-якому педагогічному явищі, в основу пізнання інтегративних курсів покладено методологію. Завдяки застосуванню методології з метою встановлення взаємозв’язків, взаємовідношень, співвідношень якісних і кількісних ознак курсів інтеграції можливі прогнозування їхнього розвитку й упровадження їх у закладах освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв : ГО «київська наукова організація педагогіки та психології»uk
dc.subjectправові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класівuk
dc.titleПроблема створення факультативних курсів правознавства для молодших школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попадич ОО_Тези_Київ.pdf639.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.