Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31290
Назва: Проблема створення факультативних курсів правознавства для молодших школярів
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: правові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класів
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ : ГО «київська наукова організація педагогіки та психології»
Бібліографічний опис: Попадич О.О. Проблема створення факультативних курсів правознавства для молодших школярів : Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня - 1 лютого 2020 р.). Київ : ГО «київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 2. – С. 53-57.
Короткий огляд (реферат): Специфіка і значущість інтегративного курсу залежать не тільки від його педагогічної мети, а й від методологічного спрямування. Такі курси в педагогічному процесі початкової школи закладають основи методологічних, психологічних, педагогічних, дидактичних і методичних завдань стосовно низки шляхів їх розроблення (переважно це змістовий і процесуальний шляхи). Як і в будь-якому педагогічному явищі, в основу пізнання інтегративних курсів покладено методологію. Завдяки застосуванню методології з метою встановлення взаємозв’язків, взаємовідношень, співвідношень якісних і кількісних ознак курсів інтеграції можливі прогнозування їхнього розвитку й упровадження їх у закладах освіти.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31290
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич ОО_Тези_Київ.pdf639.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.