Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31291
Назва: Правова компетентність учнів початкової школи в контексті інтеграції знань
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: правові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класів
Дата публікації: 2020
Видавництво: К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Попадич О.О. Правова компетентність учнів початкової школи в контексті інтеграції знань / Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 31 січня–1 лютого 2020 р. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2020. – С. 121-125.
Короткий огляд (реферат): Основним завданням шкільної освіти є засвоєння випускниками певного обсягу предметних знань. Утім нинішні інформаційне суспільство, стрімкий розвиток науки й дедалі більший потік інформації зумовлюють втрату актуальності й новизни традиційних знань. Тож із метою належного соціального адаптування школяра початкової школи необхідно постійно поновлювати їх. Для цього учень має володіти правовою компетентністю, яка полягає в особливій побудові знань, когнітивних умінь, навичок, мотивації, потреб, цінностей тощо задля забезпечення ефективності правової діяльності.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31291
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич ОО_Тези_Таврія.pdf577.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.