Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/313
Title: Практичні механізми формування ціннісно-смислової компетентності у майбутніх соціальних педагогів під час навчання
Other Titles: Practical mechanism of formation of value-semantic competence of future social teachers during their studies
Authors: Калаур, Світлана Миколаївна
Keywords: компетентність, освітні компетентності, ціннісні орієнтації, ціннісно-смислові компетентності, майбутній соціальний педагог
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Калаур, С. М. Практичні механізми формування ціннісно-смислової компетентності у майбутніх соціальних педагогів під час навчання [Текст] / С. М. Калаур // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 64–67. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 66 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті представлено аналіз наукової категорії компе-тентність. Охарактеризовано види ключових освітніх компе-тентностей. Обґрунтовано той факт, що ціннісно-смислова компетентність виступає провідною серед інших. Головна ува-га зосереджена висвітлені змісту та сутності ціннісно-смис-лової компетентності. Проаналізовано властивості ціннісних орієнтацій як головних складових ціннісно-смислової компе-тентності. Наголошено на необхідності у формуванні ціннісно-смислової компетентності у майбутніх соціальних педагогів під час навчання. Ключові слова: компетентність, освітні компетентності, ціннісні орієнтації, ціннісно-смислові компетентності, майбут-ній соціальний педагог.
Description: The paper analyzes the essence of scientific category «competence». We have characterized the types of key educational competencies. We have justified the fact that the value-sense competence is the lead of others. The role of value-semantic competence of future social workers has been considered. The author has described the characteristics and content value-semantic competence. The main focus is on light valuesemantic competence and the need for the formation of the students during their studies. The properties of the value orientations of the future social teachers as the main components of value-semantic competence have been analysed. Key words: competence, educational competence, value and meaning of competence, value orientation, future social teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/313
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.