Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/316
Title: | До питання про психологічні аспекти педагогічного менеджменту |
Other Titles: | To the issue of psychological aspects of pedagogical management |
Authors: | Козубовська, Ірина Василівна Постолюк, Марія Іванівна |
Keywords: | управління, педагогічний менеджмент, стилі управління, професійна діяльність |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Козубовська, І. В. До питання про психологічні аспекти педагогічного менеджменту [Текст] / І. В. Козубовська, М. І. Постолюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 72–74. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 74 (4 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті розглядаються питання управління загалом і педагогічного менеджменту зокрема. Увага зосереджується на характеристиці різних стилів управління та їх ефективності у професійній діяльності. Ключові слова : управління, педагогічний менеджмент, сти-лі управління, професійна діяльність. |
Description: | In this article the general issues of management have been discussed, including the management in the field of education. Special attention has been paid to the different styles of management in professional activity. Key words: management, pedagogic management, styles of management, professional activity. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/316 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ.pdf | 438.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.