Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31622
Назва: | Концептуальні засади підготовки магістрів медсестринства у ДВНЗ «УжНУ» в контексті побудови нової моделі медсестринства в Україні |
Інші назви: | Conceptual principles for the training of Masters of Nursing at the SHEE «UzhNU» in the context of building a new model of nursing in Ukraine |
Автори: | Мелега, Ксенія Петрівна Русин, Людмила Петрівна |
Ключові слова: | магістри медсестринства, охорона здоров’я, професійні компетентності, освітня програма, інноваційні методи навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДУ «Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров’я України» |
Бібліографічний опис: | Мелега К.П., Русин Л.П. Концептуальні засади підготовки магістрів медсестринства у ДВНЗ «УжНУ» в контексті побудови нової моделі медсестринства в Україні. Україна. Здоров’я нації. 2019. № 3 (56). С. 96 -101. |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи було проаналізувати та узагальнити особливості змісту освітніх програм підготовки магістрів медсестринства в контексті формування у них професійних компетентностей та здійснення професійної діяльності. Об’єкт дослідження – професійна підготовка магістрів медсестринства в умовах побудови нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні. На основі теоретичного аналізу і узагальнення фахової літератури з проблеми встановлено, що побудова нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні вимагає інноваційних підходів до підготовки магістрів медсестринства, передбачає формування спеціаліста якісно нового рівня професіоналізму, компетентності, загальної культури, творчої ініціативи і правових знань. Освітні програми магістратури з медсестринства повинні пропонувати студентам елементи принаймні чотирьох сфер знань: медицина, управління, педагогіка, основи наукових досліджень і забезпечувати формування комплексу якостей лідера, організатора, менеджера, психолога у сфері ділових і людських стосунків, здатного забезпечувати впровадження пацієнт-орієнтованого підходу в систему охорони здоров’я, а також займатися педагогічною діяльністю та проводити наукові дослідження. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31622 |
ISSN: | 2077-6594 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191643-426736-1-SM-1.pdf | 417.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.