Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorBobeva, Danielaen
dc.contributor.advisorZhelyazkova, Virginiaen
dc.contributor.advisorDimitrov, Grigoren
dc.contributor.advisorKitanov, Yakimen
dc.contributor.advisorTodorov, Krassimiren
dc.contributor.advisorIlieva, Danielaen
dc.contributor.authorGrabowski, Radoslawen
dc.contributor.authorMilanova, Emiliaen
dc.contributor.authorDimitrov, Stanislaven
dc.date.accessioned2020-12-28T19:28:46Z-
dc.date.available2020-12-28T19:28:46Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationЗміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів = The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training : monograph / сhief editor : Grigorii Vazov ; deputy chief editor : Radostin Vazov ; [members : Metodi Hristov, Radoslaw Grabowski, Daniela Bobeva, Emilia Milanova et al.] ; reviewers : Igor Britchenko, Tetiana Cherniavska, Maksym Bezpartochnyi ; Vuzf university of finance, business and entrepreneurship. — Sofia : VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2020. — 296 p. : table. — Тит. арк. парал. укр., англ. — Текст укр., англ. — Бібліогр.: с. 255—294. — ISBN 978-954-8590-91-4.uk
dc.identifier.isbn978-954-8590-91-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862-
dc.description.abstractСистема сучасної професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів зумовлена зміною мети мовної освіти, її оновленим змістом, розробкою інноваційних комунікативних методик, трансформацією технологій навчання. Професійна підготовка є обов’язковим підсумковим етапом підготовки майбутнього вчителя та філолога. Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості. Мета монографічного дослідження «Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів» полягає у професійній підготовці вчителів англійської мови та філологів, які володіють вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами в усіх видах мовленнєвої діяльності, орієнтується в постійно зростаючому інформаційному потоці, уміють самостійно навчатися і самовдосконалюватися. У чотирьох розділах колективної монографії розкриваються різнопланові питання англійської філології, а саме: підходи до професійної підготовки вчителів англійської мови, питання формування основних компетентностей вчителів англійської мови та філологів, фразеологічні та літературознавчі компоненти у системі підготовки вчителів англійської мови та філологів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherVUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”uk
dc.subjectфілологічна освітаuk
dc.subjectінноваційні комунікативні методикиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителів англійської мовиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка філологівuk
dc.titleThe content of philological education in the system of english teachers and philologists professional trainingen
dc.title.alternativeЗміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМонографіяuk
Располагается в коллекциях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
моно_Болгарія(28-12).pdfмонографія2.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.