Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
Назва: | The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training |
Інші назви: | Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів |
Автори: | Bobeva, Daniela Zhelyazkova, Virginia Dimitrov, Grigor Kitanov, Yakim Todorov, Krassimir Ilieva, Daniela Grabowski, Radoslaw Milanova, Emilia Dimitrov, Stanislav |
Ключові слова: | філологічна освіта, інноваційні комунікативні методики, професійна підготовка вчителів англійської мови, професійна підготовка філологів |
Дата публікації: | гру-2020 |
Видавництво: | VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov” |
Бібліографічний опис: | Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів = The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training : monograph / сhief editor : Grigorii Vazov ; deputy chief editor : Radostin Vazov ; [members : Metodi Hristov, Radoslaw Grabowski, Daniela Bobeva, Emilia Milanova et al.] ; reviewers : Igor Britchenko, Tetiana Cherniavska, Maksym Bezpartochnyi ; Vuzf university of finance, business and entrepreneurship. — Sofia : VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2020. — 296 p. : table. — Тит. арк. парал. укр., англ. — Текст укр., англ. — Бібліогр.: с. 255—294. — ISBN 978-954-8590-91-4. |
Короткий огляд (реферат): | Система сучасної професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів зумовлена зміною мети мовної освіти, її оновленим змістом, розробкою інноваційних комунікативних методик, трансформацією технологій навчання. Професійна підготовка є обов’язковим підсумковим етапом підготовки майбутнього вчителя та філолога. Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості. Мета монографічного дослідження «Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів» полягає у професійній підготовці вчителів англійської мови та філологів, які володіють вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами в усіх видах мовленнєвої діяльності, орієнтується в постійно зростаючому інформаційному потоці, уміють самостійно навчатися і самовдосконалюватися. У чотирьох розділах колективної монографії розкриваються різнопланові питання англійської філології, а саме: підходи до професійної підготовки вчителів англійської мови, питання формування основних компетентностей вчителів англійської мови та філологів, фразеологічні та літературознавчі компоненти у системі підготовки вчителів англійської мови та філологів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Монографія |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862 |
ISBN: | 978-954-8590-91-4 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
моно_Болгарія(28-12).pdf | монографія | 2.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.