Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
Название: The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training
Другие названия: Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів
Авторы: Bobeva, Daniela
Zhelyazkova, Virginia
Dimitrov, Grigor
Kitanov, Yakim
Todorov, Krassimir
Ilieva, Daniela
Grabowski, Radoslaw
Milanova, Emilia
Dimitrov, Stanislav
Ключевые слова: філологічна освіта, інноваційні комунікативні методики, професійна підготовка вчителів англійської мови, професійна підготовка філологів
Дата публикации: дек-2020
Издательство: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”
Библиографическое описание: Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів = The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training : monograph / сhief editor : Grigorii Vazov ; deputy chief editor : Radostin Vazov ; [members : Metodi Hristov, Radoslaw Grabowski, Daniela Bobeva, Emilia Milanova et al.] ; reviewers : Igor Britchenko, Tetiana Cherniavska, Maksym Bezpartochnyi ; Vuzf university of finance, business and entrepreneurship. — Sofia : VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2020. — 296 p. : table. — Тит. арк. парал. укр., англ. — Текст укр., англ. — Бібліогр.: с. 255—294. — ISBN 978-954-8590-91-4.
Краткий осмотр (реферат): Система сучасної професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів зумовлена зміною мети мовної освіти, її оновленим змістом, розробкою інноваційних комунікативних методик, трансформацією технологій навчання. Професійна підготовка є обов’язковим підсумковим етапом підготовки майбутнього вчителя та філолога. Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості. Мета монографічного дослідження «Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів» полягає у професійній підготовці вчителів англійської мови та філологів, які володіють вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами в усіх видах мовленнєвої діяльності, орієнтується в постійно зростаючому інформаційному потоці, уміють самостійно навчатися і самовдосконалюватися. У чотирьох розділах колективної монографії розкриваються різнопланові питання англійської філології, а саме: підходи до професійної підготовки вчителів англійської мови, питання формування основних компетентностей вчителів англійської мови та філологів, фразеологічні та літературознавчі компоненти у системі підготовки вчителів англійської мови та філологів.
Тип: Text
Тип публикации: Монографія
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
ISBN: 978-954-8590-91-4
Располагается в коллекциях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
моно_Болгарія(28-12).pdfмонографія2.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.