Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
Title: The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training
Other Titles: Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів
Authors: Bobeva, Daniela
Zhelyazkova, Virginia
Dimitrov, Grigor
Kitanov, Yakim
Todorov, Krassimir
Ilieva, Daniela
Grabowski, Radoslaw
Milanova, Emilia
Dimitrov, Stanislav
Keywords: філологічна освіта, інноваційні комунікативні методики, професійна підготовка вчителів англійської мови, професійна підготовка філологів
Issue Date: Dec-2020
Publisher: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”
Citation: The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training: monograph / Ed. Yuliya Fedorova. Sofia: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2020. – pp. 296, illus., tabs., bibls
Abstract: Система сучасної професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів зумовлена зміною мети мовної освіти, її оновленим змістом, розробкою інноваційних комунікативних методик, трансформацією технологій навчання. Професійна підготовка є обов’язковим підсумковим етапом підготовки майбутнього вчителя та філолога. Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості. Мета монографічного дослідження «Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів» полягає у професійній підготовці вчителів англійської мови та філологів, які володіють вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами в усіх видах мовленнєвої діяльності, орієнтується в постійно зростаючому інформаційному потоці, уміють самостійно навчатися і самовдосконалюватися. У чотирьох розділах колективної монографії розкриваються різнопланові питання англійської філології, а саме: підходи до професійної підготовки вчителів англійської мови, питання формування основних компетентностей вчителів англійської мови та філологів, фразеологічні та літературознавчі компоненти у системі підготовки вчителів англійської мови та філологів.
Type: Text
Publication type: Монографія
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
ISBN: 978-954-8590-91-4
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
моно_Болгарія(28-12).pdfмонографія2.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.