Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862
Title: | The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training |
Other Titles: | Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів |
Authors: | Bobeva, Daniela Zhelyazkova, Virginia Dimitrov, Grigor Kitanov, Yakim Todorov, Krassimir Ilieva, Daniela Grabowski, Radoslaw Milanova, Emilia Dimitrov, Stanislav |
Keywords: | філологічна освіта, інноваційні комунікативні методики, професійна підготовка вчителів англійської мови, професійна підготовка філологів |
Issue Date: | Dec-2020 |
Publisher: | VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov” |
Citation: | The content of philological education in the system of english teachers and philologists professional training: monograph / Ed. Yuliya Fedorova. Sofia: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2020. – pp. 296, illus., tabs., bibls |
Abstract: | Система сучасної професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів зумовлена зміною мети мовної освіти, її оновленим змістом, розробкою інноваційних комунікативних методик, трансформацією технологій навчання. Професійна підготовка є обов’язковим підсумковим етапом підготовки майбутнього вчителя та філолога. Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості. Мета монографічного дослідження «Зміст філологічної освіти в системі професійної підготовки вчителів англійської мови та філологів» полягає у професійній підготовці вчителів англійської мови та філологів, які володіють вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами в усіх видах мовленнєвої діяльності, орієнтується в постійно зростаючому інформаційному потоці, уміють самостійно навчатися і самовдосконалюватися. У чотирьох розділах колективної монографії розкриваються різнопланові питання англійської філології, а саме: підходи до професійної підготовки вчителів англійської мови, питання формування основних компетентностей вчителів англійської мови та філологів, фразеологічні та літературознавчі компоненти у системі підготовки вчителів англійської мови та філологів. |
Type: | Text |
Publication type: | Монографія |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31862 |
ISBN: | 978-954-8590-91-4 |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
моно_Болгарія(28-12).pdf | монографія | 2.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.