Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-10T08:09:43Z | - |
dc.date.available | 2014-12-10T08:09:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кончович, К. Т. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 76–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 78 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318 | - |
dc.description | The formation of future teachers-philologists to pedagogical communication readiness can be optimized by means of using training technologies. Scientists recommend to use training methods (presence concentration, group reflections, disposition building ) that are directed in the process of students’ training work to the events that will be essential to their professional changes, thus to the formation of pedagogical communication readiness. Each group of training methods has its peculiarities of usage and is directed to concrete result achievements. Key words: pedagogical communication, teaher- philiologists ,training, training methods | uk |
dc.description.abstract | Формування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування можна оптимізувати шляхом вико-ристання тренінгових технологій. Науковці рекомендують ви-користовувати тренінгові методи (концентрації присутності, групової рефлексії, побудови диспозицій), які спрямовані на те, щоб у процесі тренінгової роботи студентів розгорталися по-дії, які були б значущими для їх професійних змін, тобто для формування готовності до педагогічного спілкування. Кожна група тренінгових методів має свої особливості використання і спрямована на досягнення конкретних результатів. Ключові слова: педагогічне спілкування, вчителі-філологи, тренінг, тренінгові методи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk |
dc.subject | вчителі-філологи | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | тренінгові методи | uk |
dc.title | Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування | uk |
dc.title.alternative | Training methods in the formation of readiness of future teachers–philologists to pedagogical communication | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТРЕНІНГОВІ МЕТОДИ РОБОТИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО.pdf | 441.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.