Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2014-12-10T08:09:43Z-
dc.date.available2014-12-10T08:09:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКончович, К. Т. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 76–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 78 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318-
dc.descriptionThe formation of future teachers-philologists to pedagogical communication readiness can be optimized by means of using training technologies. Scientists recommend to use training methods (presence concentration, group reflections, disposition building ) that are directed in the process of students’ training work to the events that will be essential to their professional changes, thus to the formation of pedagogical communication readiness. Each group of training methods has its peculiarities of usage and is directed to concrete result achievements. Key words: pedagogical communication, teaher- philiologists ,training, training methodsuk
dc.description.abstractФормування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування можна оптимізувати шляхом вико-ристання тренінгових технологій. Науковці рекомендують ви-користовувати тренінгові методи (концентрації присутності, групової рефлексії, побудови диспозицій), які спрямовані на те, щоб у процесі тренінгової роботи студентів розгорталися по-дії, які були б значущими для їх професійних змін, тобто для формування готовності до педагогічного спілкування. Кожна група тренінгових методів має свої особливості використання і спрямована на досягнення конкретних результатів. Ключові слова: педагогічне спілкування, вчителі-філологи, тренінг, тренінгові методи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk
dc.subjectвчителі-філологиuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectтренінгові методиuk
dc.titleТренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкуванняuk
dc.title.alternativeTraining methods in the formation of readiness of future teachers–philologists to pedagogical communicationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.