Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-10T08:09:43Z | - |
dc.date.available | 2014-12-10T08:09:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кончович, К. Т. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 76–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 78 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318 | - |
dc.description | The formation of future teachers-philologists to pedagogical communication readiness can be optimized by means of using training technologies. Scientists recommend to use training methods (presence concentration, group reflections, disposition building ) that are directed in the process of students’ training work to the events that will be essential to their professional changes, thus to the formation of pedagogical communication readiness. Each group of training methods has its peculiarities of usage and is directed to concrete result achievements. Key words: pedagogical communication, teaher- philiologists ,training, training methods | uk |
dc.description.abstract | Формування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування можна оптимізувати шляхом вико-ристання тренінгових технологій. Науковці рекомендують ви-користовувати тренінгові методи (концентрації присутності, групової рефлексії, побудови диспозицій), які спрямовані на те, щоб у процесі тренінгової роботи студентів розгорталися по-дії, які були б значущими для їх професійних змін, тобто для формування готовності до педагогічного спілкування. Кожна група тренінгових методів має свої особливості використання і спрямована на досягнення конкретних результатів. Ключові слова: педагогічне спілкування, вчителі-філологи, тренінг, тренінгові методи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk |
dc.subject | вчителі-філологи | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | тренінгові методи | uk |
dc.title | Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування | uk |
dc.title.alternative | Training methods in the formation of readiness of future teachers–philologists to pedagogical communication | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТРЕНІНГОВІ МЕТОДИ РОБОТИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО.pdf | 441.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.