Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318
Название: Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування
Другие названия: Training methods in the formation of readiness of future teachers–philologists to pedagogical communication
Авторы: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключевые слова: педагогічне спілкування, вчителі-філологи, тренінг, тренінгові методи
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кончович, К. Т. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 76–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 78 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Формування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування можна оптимізувати шляхом вико-ристання тренінгових технологій. Науковці рекомендують ви-користовувати тренінгові методи (концентрації присутності, групової рефлексії, побудови диспозицій), які спрямовані на те, щоб у процесі тренінгової роботи студентів розгорталися по-дії, які були б значущими для їх професійних змін, тобто для формування готовності до педагогічного спілкування. Кожна група тренінгових методів має свої особливості використання і спрямована на досягнення конкретних результатів. Ключові слова: педагогічне спілкування, вчителі-філологи, тренінг, тренінгові методи.
Описание: The formation of future teachers-philologists to pedagogical communication readiness can be optimized by means of using training technologies. Scientists recommend to use training methods (presence concentration, group reflections, disposition building ) that are directed in the process of students’ training work to the events that will be essential to their professional changes, thus to the formation of pedagogical communication readiness. Each group of training methods has its peculiarities of usage and is directed to concrete result achievements. Key words: pedagogical communication, teaher- philiologists ,training, training methods
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/318
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.