Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32536
Название: Структурування правописного матеріалу української мови сучасними графічними організаторами
Другие названия: STRUCTURING THE SPELLING OF THE UKRAINIAN LANGUAGE MATERIAL BY MODERN GRAPHIC ORGANIZERS
Авторы: Вітюк, В. В.
Ключевые слова: діаграма Венна, фішбоун, графіка, правопис, пунктуація, орфографія, кластер, spelling, spelling, graphics, punctuation, Venn diagram, fishbone, cluster
Дата публикации: 2020
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Вітюк, В. В. Структурування правописного матеріалу української мови сучасними графічними організаторами / В. В. Вітюк // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2020. – Т. 1, №Вип. 13. – С. 28-33. – Рез., укр., англ. – Бібліогр: с. 33 (6 назв)
Краткий осмотр (реферат): У статті акцентовано увагу на важливості мовної підготовки студентів педагогічних вишів на сучасному етапі модернізації вищої освіти в Україні. Зазначено, що після затвердження нового Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та нової редакції «Українського правопису» питання мовної вправності студентів, вдосконалення їхньої правописної грамотності, вироблення умінь комунікативно доцільно користуватися засобами мови у різних життєвих і професійно-педагогічних ситуаціях набуває особливої актуальності. У науково-методичній розвідці рекомендовано у процесі вивчення української мови в закладах вищої освіти застосовувати традиційні та інноваційні форми, методи, прийоми та засоби навчання. Визначено один зі шляхів удосконалення правописних умінь і навичок студентів у закладах вищої педагогічної освіти – впровадження сучасних графічних організаторів, які спонукають студентів глибоко вникнути в суть теми (проблеми), зрозуміти її, осмислити, проаналізувати, узагальнити, структурувати матеріал і візуально його представити, а отже, підвищують інтерес до правопису української мови та позитивну мотивацію до його вивчення. У статті охарактеризовано концептуальну таблицю, зведену таблицю, діаграму Венна, кластер, фішбоун, хмари слів-термінів, визначено їх мету й алгоритм проведення, передбачено очікувані результати роботи, проілюстровано на прикладах орфографічного та пунктуаційного матеріалу відповідно до нової редакції «Українського правопису». Підкреслено значущість застосування сучасних графічних організаторів у процесі лінгвістичної та лінгводидактичної підготовки студентів закладів вищої освіти в період реформування вищої та мовної освіти в Україні. Запропоновано у перспективі подальших досліджень впроваджувати графічні організатори для цілісного вивчення змін у новій редакції «Українського правопису» з метою формування правописної компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти.
The article is focused on the importance of language training of students of pedagogical universities at the modern stage of the modernization of higher education in Ukraine. It is noted that after the approval of the new Law of Ukraine “On ensuring the functioning of the Ukrainian language as the state language” and the new edition of “Ukrainian spelling”, language skills of students, improving their spelling literacy, developing skills communicatively appropriate to use the language in different life and professional-pedagogical situations special relevance. In scientific and methodological intelligence, it is recommended that in the process of studying the Ukrainian language in higher education institutions apply traditional and innovative forms, methods, techniques and teaching aids. One of the ways to improve the spelling of students’ abilities in institutions of higher pedagogical education is defined – the introduction of modern graphic organizers that encourage students to delve deeply into the essence of the topic (problem), understand it, comprehend, analyze, generalize, structure the material and visually present it, and consequently, they increase interest in the spelling of the Ukrainian language and a positive motivation for learning it. The article describes the conceptual table, pivot table, Venn diagram, cluster, fishbone, word cloud of terms, their goals and algorithm of implementation are defined, expected work results are provided, illustrated with spelling and punctuation material in accordance with the new edition of Ukrainian Spelling. The importance of the use of modern graphic organizers in the process of linguistic and linguodidactic training of students of higher educational institutions during the reform of higher and linguistic education in Ukraine is emphasized. It is proposed that in the future, further research, introduce graphic organizers for a holistic study of changes in the new edition of Ukrainian Spelling in order to formulate the spelling of the competence of students of higher education institutions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32536
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 13 Том 1 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРУКТУРУВАННЯ ПРАВОПИСНОГО МАТЕРІАЛУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.pdf828.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.