Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32778
Title: Сугестійні прояви нативної реклами на просторах блого- та влогосфер
Other Titles: SUGGESTIVE MARKERS IN NATIVE ADVERTISING WITHIN BLOG- AND VLOGOSPHERES
Authors: Єгорова, О. І.
Дзикович, О. В.
Коваленко, А. Я.
Keywords: персуазивність, сугестоген, сугестивність, нативна реклама, контент, suggestogen, native advertising, content, suggestiveness, persuasiveness
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Єгорова, О. І. Сугестійні прояви нативної реклами на просторах блого- та влогосфер [Текст] / О. І. Єгорова, О. В. Дзикович, А. Я. Коваленко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2020. – Т. 2№Вип. 13. – С. 68-73. – Бібліогр: с. 72-73 (11 назв)
Abstract: У пропонованій розвідці розглядаються питання комунікативного плану й засобів актуалізації комунікативної ефективності реклами. Зокрема, стаття присвячена аналізу окремих аспектів лінгвалізації нативної реклами. Особлива увага сфокусована на таких характеристиках рекламного контенту, як сугестивність та персуазивність. Персоналізація контенту, кореляція об’єкта реклами з потребами сугеренда та/або сугестора, референція до яскравих образів, екстеріоризація різноманітних складних асоціативних зв’язків розглядаються як каталізатори модифікації споживчої поведінки адресата. У процесі підготовки тексту нативної реклами, яка має на меті ненав’язливо рекомендувати, звертати увагу та, зрештою, спонукати реципієнта до придбання певного продукту або послуги, особливе сугестивне значення також має актуалізація реальності історії. У статті детермінуються та аналізуються конкретні факти реалізації сугестії в текстах нативної реклами, розміщеної на персональних акаунтах в соцмережі “Instagram” та на порталі “YouTube”, відомих англомовних британських блогерів і влогерів, виявляються класи сугестогенів нативу. Відбір текстів, які кваліфікуються авторами як такі, що містять нативну рекламу, проводився з урахуванням присутності назви товару або послуги, а також маркерів інтертекстуальності (супроводження тексту відповідними хештегами або посиланнями). Увага зосереджується на мовних засобах та тактиках ефективної імплементації сугестії в текстах нативної реклами. Зокрема, детерміновано специфіку функціонування каламбуру, онімного простору реклами, позасценарних відступів та маркерів інтертекстуальності. Крім того, аналізується сугестивна вага таких екстралінгвістичних факторів, як кореляція з візуальною складовою частиною, референція до сформованого у свідомості сугерендів стереотипу, референція до популярних особистостей тощо.
The study highlights communicative aspects and means of reaching communicative effectiveness in advertising. In particular, the paper considers some of the verbalization aspects of native advertising. It also focuses on such characteristics of advertising content as suggestiveness and persuasiveness. Content personalization, correlation of the advertised object with the needs of the sugeestee and/or suggester, exteriorization of different complex associative links are treated as catalysts for the consumers’ behavior modification. Actualization of the reality of the story is of particular suggestive importance when designing the native ad text since it has to provide the potential consumer with a non-disruptive recommendation, draw their attention and, ultimately, encourage them to purchase a particular product or service. The study aims at determining and analyzing specific cases of the suggestiveness realization in the native advertising texts produced by the Instagram and YouTube users, namely, famous English-speaking British bloggers and vloggers. In particular, the classes of suggestogens peculiar to the native advertising texts are defined. The texts treated as those containing native advertising were selected taking into account in-text references to the product or service name and the intertextual markers (e.g. hashtags or links accompanying the text). Special attention in the paper is drawn to the language means and tactics that facilitate the effective implementation of suggestiveness in native advertising texts. In particular, the functional specifics of pun, onymic space in advertising, off-script digressions, and markers of intertextuality is under consideration. Moreover, the field of study extends to the suggestive value of such extralinguistic factors as correlation with the visual components, reference to the stereotypes, popularity of certain personalities, etc.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32778
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 13 Том 2 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СУГЕСТІЙНІ ПРОЯВИ НАТИВНОЇ РЕКЛАМИ НА ПРОСТОРАХ.pdf436.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.