Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32894
Title: Електронні ресурси як засіб поповнення словникового запасу студентів
Other Titles: Electronic resources as a way to widen students' vocabulary
Authors: Ворона, Т. О.
Keywords: німецька мова, правопис, електронні ресурси, новітні технології, вивчення іноземної мови, вимова, German, spelling, electronic resources, new technologies, foreign language learning, pronunciation
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ворона, Т. О. Електронні ресурси як засіб поповнення словникового запасу студентів [Текст] / Т. О. Ворона // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1№вип. 11. – С. 91-95. – Бібліогр.: с. 95 (4 назви)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Розвиток новітніх технологій зумовлює зміну підходу до вивчення німецької мови. Якщо раніше студенти були змушені писати нові лексеми на спеціальних картках, заучувати, повторювати їх, то на сьогоднішній день існує велика кількість різноманітних ресурсів для ефективного та цікавого вивчення слів. Перевага таких ресурсів полягає у їх багатофункціональності: можна вчити слова з зображеннями, прослуховувати аудіо файли, виконувати різноманітні завдання і одразу ж отримувати результат у відсотковому співвідношенні. Слід зазначити, що сучасний студент може уявити своє життя без друкованого словника або зошита, а без мобільного телефону – ні. Тому й основним технічним засобом для вивчення німецької мови необхідно обрати смартфон. Він вражає своїм функціоналом: можна дзвонити, знімати фото та відео, друкувати тексти або диктувати їх і за допомогою спеціальних програм переводити у текстовий формат, мати доступ до інтернету (електронних словників, книг, робочих зошитів, сайтів для вивчення німецької мови). Стаття присвячена електронним ресурсам для поповнення словникового запасу студентів. Зазначені роботи науковців, які присвятили свої праці застосуванням новітніх технологій для вивчення іноземних мов, а саме: П.Г. Аскоянц, Ю.А. Гапон, І.В. Крилов, С.Ю. Ніколаева, А.С. Нісімчук. Детально розглянуто ресурс Quizlet. Описано як з його допомогою можна створювати власні тематичні модулі або ж користуватися вже створеними. Також наведена характеристика режимів «картки», «заучування», «письмо», «правопис», «тест», «ігри». Зазначені переваги застосування вищезазначеної програми. Було з’ясовано, що завдяки програмі Quizlet можна ефективно вивчати нові слова з вже існуючих модулів, або ж створювати власні. Процес вивчення стає більш варіативним та інтерактивним: студенти слухають, читають та прописують нові слова та вирази. Крім того, різноманітні тести допоможуть побачити відсоткове співвідношення вивчених слів у модулі та звернути увагу на недопрацьовані моменти. Також час і місце вивчення більше не проблема – Quizlet можна користуватися на Windows, Android та IOSв онлайн та оф-лайн режимі.
The development of new technologies has led to a change in approach to German language learning. Previously, students were forced to write new lexicons on special cards, to learn, to repeat them, but today there are a large number of various resources for effective and interesting learning of words. The advantage of such resources lies in their versatility: you can learn words with images, listen to audio files, perform a variety of tasks and immediately get the result in percentage. It should be noted that a modern student can imagine his life without a printed dictionary or notebook but without a mobile phone – no. Therefore, smartphone should be chosen as the main technical tool for learning German. It impresses with its functionality: you can make calls, take photos and videos, print texts or dictate them, and use special programs to translate them into text format, to have access to the Internet (electronic dictionaries, books, workbooks, German language learning sites, etc.). This article is dedicated to electronic resources to supplement students' vocabulary. The works of scientists who have dedicated their work to the use of the latest technologies for learning foreign languages, namely: P.G. Askoyants, Y.A. Gapon, I.V. Krylov, S.Yu. Nikolaeva, A.S. Nismchuk. Quizlet resource is reviewed in detail. It is described how you can create your own thematic modules or use already created ones. Also described are the modes of “cards”, “study”, “letter”, “spelling”,”test"”, “games”. The advantages of using the above program are outlined. It has been found out that with Quizlet students can effectively learn new words from existing modules or create their own. The learning process becomes more interactive and interactive: students listen, read, and write new words and expressions. In addition, various tests will help them to see the percentage of the learned words in the module and to pay attention to the unfinished moments. Also, time and place of study is no longer a problem – Quizlet can be used on Windows, Android and iOS online and offline.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32894
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 11 Том 1 (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ЯК ЗАСІБ ПОПОВНЕННЯ.pdf450.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.