Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32897
Title: Удосконалення комунікативної компетенції студентів-аграріїв шляхом підвищення мотивації до вивчення іноземних мов
Other Titles: Improvement of communicative competence of students-agrarians by increasing motivation in learning foreign languages
Authors: Камінська, М. О.
Макухіна, С. В.
Keywords: професійно-орієнтоване навчання, успішність навчання, зовнішні мотиви, внутрішні мотиви, системний підхід, professionally oriented teaching, outward motives, inward motives, systematic approach, academic progress
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Камінська, М. О. Удосконалення комунікативної компетенції студентів-аграріїв шляхом підвищення мотивації до вивчення іноземних мов [Текст] / М. О. Камінська, С. В. Макухіна // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1№вип. 11. – С. 101-105. – Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Стаття присвячена аналізу ефективних шляхів застосування інноваційних методів навчання іноземної мови студентів аграрних спеціальностей для досягнення ними високого рівня іншомовної професійно-орієнтованої комунікативної компетенції. Увагу зосереджено на впровадженні та використанні інноваційних технологій у процес навчання, що сприятиме розвитку пізнавальної мотивації та дозволятиме студентам використовувати іноземну мову у своїй подальшій професійній діяльності на рівні міжнародних стандартів. У статті розглянуто проблеми, цілі та форми мотивації студентів немовного вишу при вивченні іноземної мови. Визначено ключові аспекти формування стійкої позитивної мотивації до вивчення іноземної мови для особистісного та професійного зростання. Проаналізовано сутність, класифікацію й особливості новітніх методик і підходів, що можуть активізувати студентів для досягнення успіху у навчанні. Відокремлено шляхи та прийоми, які необхідно використовувати для досягнення ефективних результатів у формуванні комунікативної компетенції. Охарактеризовано типи навчальної мотивації та фактори, які формують позитивну мотивацію студентів аграрного профілю щодо важливості вивчення іноземної мови для спеціальних цілей. Проаналізовано причини недостатнього рівня володіння іноземною мовою, шляхи підвищення зацікавленості та мотивації до формування іншомовної компетентності студентів немовних вищих закладів освіти. Наголошено на тому, що пріоритетним завданням педагога є оптимальна організація навчальнопізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови з використанням різноманітних шляхів підвищення мотивації. Зроблено висновок, що для навчальної зацікавленості потрібно інформувати студентів про можливості, які надає університет, щодо участі у міжнародних програмах обміну та навчання за кордоном. Встановлено, що зміст навчання у викладанні іноземної мови повинен бути актуальним і відповідати життєвим потребам студента, що сприятиме підвищенню як успішності студентів із дисципліни, так і якості знань загалом.
The article deals with the analysis of the effective ways to use innovative methods in the English language teaching among the students of agrarian specialties and which would promote their high level of professionally oriented communicative competence. The professional profile of a modern qualified agronomist should include well developed communication skills and high English language proficiency to help him achieve success in the modern highly competitive society. It is spoken in detail the problem of theoretical and practical approaches to motivating students to study a foreign language and explores the significance of motivation. The relevance of material presented in the article is caused by awareness of the importance of motivation in the process of teaching. The aim of the research is to describe the features of motivation of future agrarians’ educational and cognitive activity related to forming communicative competence in the process of humanitarian disciplines study. It is mentioned that in order to make the language learning process a more motivating experience the instructors need to put a great deal of thought into developing programs and applying methods which maintain student’s interest and create steady motivation. The aspects which make a difference in the success of learning a foreign language, i.e. language aptitude, personality, attitude and motivation can promote willingness to work hard. The paper makes an attempt to incorporate direct and indirect approaches to generating student motivation which may be adopted in teaching practice and make the classroom climate more motivating. A teacher’s job is to teach the students how to cultivate motivation. It is established that the content of teaching should be relevant and meet the student's vital needs, which in turn will contribute to improving students' success in both the discipline and the quality of knowledge as a whole. The conclusion of the research shows that effective organization of educational process assists development future agrarians’ cognitive activity and personal interest for forming communicative competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32897
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 11 Том 1 (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.