Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32898
Title: Експресивна лексика сучасного англійського слогана в рекламі
Other Titles: Expressive vocabulary of the modern english tagline in advertising
Authors: Карпенко, Г. М.
Keywords: експресивна лексика, сприйняття, реклама, слоган, читач, expressive vocabulary, slogan, advertisement, perception, reader
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Карпенко, Г. М. Експресивна лексика сучасного англійського слогана в рекламі [Текст] / Г. М. Карпенко // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1№вип. 11. – С. 106-110. – Бібліогр.: с. 110 (24 назви)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Упродовж останніх років реклама часто стає об’єктом мовознавчих досліджень. Проте комплексний аналіз її концептуальних складників, а саме слогана, ще не здійснювали. З огляду на цей факт вивчення такої теми – актуальне. Актуальність дослідження зумовлена і необхідністю огляду експресивних засобів англомовного рекламного тексту загалом та слогана зокрема. На основі аналізу особливостей рекламного слогана, його лексичних і стилістичних характеристик у дослідженні визначено загальні закономірності його функціонування. Мета роботи – вивчити особливості експресивних засобів в англомовному слогані. Теоретична цінність дослідження полягає в осмисленні слогана, його характеристик як одного з основних компонентів реклами. Зауважимо, що рекламний текст і слоган розглядаються як інструменти реклами. У результаті дослідження на межі реклами та лінгвістики були охарактеризовані ознаки рекламного тексту, стислого тексту та слогана; проаналізовано слогани, в яких визначені експресивні засоби та охарактеризовано тип використовуваної лексики; виявлено, які саме експресивні засоби є найбільш правильними для побудови вдалого слогана. Для ефективності впливу рекламного тексту на покупця використовуються різні засоби виразності: фонетичні, лексичні, граматичні, стилістичні. В англомовних рекламних текстах читачів привертають всіма можливими способами: не лише за допомогою мови, але й графічно. Творці рекламних текстів досконало володіють так званими законами мовного творення. Дотепне порушення основних правил побудови речень – мовна гра, покликана привернути увагу покупця і здивувати його. Практичне значення роботи полягає у використанні матеріалу у викладанні нормативного курсу «Лексикологія англійської мови», розробленні спецкурсів із лінгвокультурології та інших дисциплін.
Over the past decades, advertising has become an extremely popular object of linguistic research. However, a comprehensive analysis of its conceptual components, which is primarily an advertising slogan, has not yet been carried out, which determines the relevance of this issue. The urgency of the topic under study is justified by the necessity of analyzing and describing the expressive means of the English-language advertising text, namely the slogan. The work analyzes the peculiarities of the advertising slogan in its interaction with its lexical and stylistic characteristics, which gave grounds for finding out the general patterns and specific features of the advertising slogan. The purpose of this work is to analyze the functioning of expressive means in the English-language slogan. The theoretical significance of the work is to carry out the analysis and theoretical comprehension of the slogan as one of the main components of advertising. Promotional text and slogan are considered as advertising tools. As a result of the research in the field of advertising and linguistics, signs of advertising text, concise text and slogan were characterized, as well as their interpretations were defined, slogans were analyzed, in which expressive means were defined and the type of vocabulary used was described, the most expressive means were found to be the most popular for constructing a successful slogan. Different means of expressions (phonetiс, lexical, grammatical, stylistic) are used to make the effective influence of the text advertisement on the customer. In English text ads readers’ attention is drawn by different possible ways: not only by using language but also graphically. Text ads creators are good at so-called laws of the language product. Breaking the main rules of making sentences reasonably – a language game, is intended to attract customers’ attention and to surprise them. The practical value of the work is the ability to use theoretical conclusions and material in the teaching of the standard course “Lexicology of the English language”, during the conclusion of special courses in linguoculture and in the practice of teaching English.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32898
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 11 Том 1 (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.