Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32907
Title: Методи активізації навчального процесу у викладанні англійської мови для спеціальних цілей
Other Titles: Methods of activating the educational process in teaching english for special purposes
Authors: Олійниченко, О. В.
Keywords: метод, комунікація, автентичність, компетентність, контекст, method, context, communication, authenticity, competence
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Олійниченко, О. В. Методи активізації навчального процесу у викладанні англійської мови для спеціальних цілей [Текст] / О. В. Олійниченко // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1№вип. 11. – С. 126-132. – Бібліогр.: с. 132 (8 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті розглядаються методи активізації навчального процесу у викладанні англійської мови для спеціальних цілей. Запропоновано шляхи вдосконалення навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах із метою забезпечення умов для формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності в рамках розвиваючого підходу до навчання. Відповідно до інноваційних шляхів розвитку вищої технічної освіти й актуалізації іншомовної підготовки фахівців у часи глобалізації, основним методом удосконалення навчання іноземної мови вважається впровадження новітніх інформаційних технологій. Проблема поєднання традиційних і спеціальних методів, нових підходів у викладанні курсу іноземної мови для спеціальних цілей залишається вкрай актуальною. Під час вирішення проблеми відбору навчального матеріалу для курсу ESP ураховувалося положення про те, що найефективніший шлях вивчення іноземної мови – через контекст її застосування, і зміст навчальної інформації в такому разі конструюється на основі поєднання вивчення фактичного матеріалу та мовних явищ. Перед викладачем курсу ESP ставиться мета створення умов занурення в мовне середовище. Заняття мають проходити за принципом домінування мовної практики, теоретичний матеріал пояснюється за необхідності. В умовах обмежаної кількості аудиторних годин на перше місце винесена проблема організації самостійної роботи студентів, серед найефективніших інструментаріїв якої виділено проблемно-пошукові методи, метод проєктного навчання, створення мовного портфоліо, застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні. У статті також аналізуються переваги застосування автентичних текстів, оскільки вони активізують мотивацію до навчання, допомагають удосконалювати власні мовленнєві навички завдяки вживанню оригінальної лексики. Опертя на такі тексти формує аналітичні здібності, розвиває критичне мислення, забезпечує розвиток професійної компетентності, пропонуючи сучасний фаховий матеріал для розвитку професіоналізму.
The article deals with the methods of activating the educational process in teaching English for special purposes. The ways to improve teaching of foreign languages in higher educational institutions are proposed in order to provide conditions for the formation of professionally oriented communicative competence within the framework of developing approach to learning. According to innovative ways of development of higher technical education and actualization of foreign language training of specialists in the times of globalization, introduction the latest information technologies is considered as the main method of improving learning in a foreign language. The problem of combining traditional and special methods, new approaches in teaching a foreign language course for special purposes remains urgent. In addressing the problem of selecting study material for the ESP course, it should be borne in mind that the most effective way of learning a foreign language is through the context of its use, and the content of the educational information in this case is constructed on the basis of the following combination: study of factual material and linguistic phenomena. The ESP course instructor aims to create conditions of immersion in the language environment. Classes should be held on the principle of dominance of language practice, theoretical material is explained if it is necessary. In the conditions of a limited number of classroom hours, the problem of organizing student’s self-guided work is put first, and the problem-solving methods, the method of project training, the creation of a language portfolio, the use of the latest information and communication technologies are considered among the most effective tools of teaching. The article also analyzes the benefits of using authentic texts, as they enhance motivation to learn, help refine one’s own language skills through the use of original vocabulary. Relying on such texts generates analytical skills, develops critical thinking, ensures the development of professional competence, offering modern professional material for the development of professionalism.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32907
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 11 Том 1 (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ.pdf369.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.