Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3292
Title: Етика і деонтологія у фармації: нові аспекти викладання в рамках кредитно-модульної системи
Other Titles: Ethics anddeontologyin pharmacy: new aspects of teachingas part of credit-modular system
Authors: Губіна, Н.В.
Keywords: фармація, дискусія, кредитно-модульна система
Issue Date: 2015
Publisher: ТОВ "Спектраль"
Citation: Губіна, Н. В. Етика і деонтологія у фармації: нові аспекти викладання в рамках кредитно-модульної системи [Текст] / Н. В. Губіна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / відп. ред. В.І. Русин. – Ужгород: ТОВ «Спектраль», 2015. – Вип. 1 (51). – С. 266–268. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 267–268 (5 назв).
Series/Report no.: Медицина;
Abstract: У статті представлено досвід у викладанні дисципліни «Етика і деонтологія у фармації» в рамках кредитно- модульної системи шляхом застосування дискусійного методу інтерактивної форми навчання. Метод ґрунтується на обговоренні питань навчального матеріалу, підвищує пізнавальну активність студентів, сприяє розвитку аналітичних та комунікативних навичок. Наведено критерії оцінювання поточного та модульного контролю. Ключові слова: фармація, дискусія, кредитно-модульна система
Description: This article presents theexperiencein teachingthe subject "Ethics and deontologyin pharmacy" within creditmodular systemby applying themethod ofdiscussiononlinelearning.The method is basedondiscussions ofeducational material, increases the cognitive activity ofstudents,promotes the development ofanalytical andcommunication skills.There have been thecurrentcriteria of evaluationandtesting. Key words:pharmacy, discussion, credit-modular system
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3292
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (51) - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕТИКА І ДЕОНТОЛОГІЯ У ФАРМАЦІЇ.pdf409.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.