Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/329
Назва: Педагогічні умови підвищення ефективності виховання культури демократизму старшокласників
Інші назви: Pedagogicalconditionsof increasing theefficiency ofupbringing ofseniorpupils' democracyculture
Автори: Назаренко, Галина Анатоліївна
Ключові слова: культура демократизму, дослідно-експериментальна діяльність, демократизація, педагогічні умови, учнівське самоврядування
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Назаренко, Г. А. Педагогічні умови підвищення ефективності виховання культури демократизму старшокласників [Текст] / Г. А. Назаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 107–110. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 109 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід експериментальної роботи Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» Монастирищен-ської районної ради Черкаської області з виховання культури демократизму старшокласників. Розглядаються педагогічні умови підвищення ефективності досліджуваного процесу. Ви-світлюється зміст взаємодії ліцеїстів з органами державної влади, місцевого самоврядування та громадськими організа-ціями задля вирішення життєво важливих проблем учнівської молоді та місцевої громади. Ключові слова: культура демократизму, дослідно-експе-риментальна діяльність, демократизація, педагогічні умови, учнівське самоврядування.
Опис: This article reviews the experience of the experimental work in Monastyryshche educational complex "The Lyceum – Secondary school" of Monastyryshche District Council of Cherkassy Region in the education the culture of democracy in senior pupils. It deals with the pedagogical conditions increasing the efficiency of the investigated process. There is highlighted the content of the interaction with public authorities, local governments and community organizations as for the deciding the problems of life of students and the local community. Key words: the culture of democracy, experimental work, democracy, the pedagogical conditions, pupils' self-governance.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/329
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні умови.pdf451.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.