Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33208
Title: Щодо питання про відповідальність за договором про надання готельних послуг
Other Titles: On the question of the responsibility for the hotel services contract
Authors: Устінський, А.В.
Keywords: готельна послуга, договір про надання готельних послуг, неустойка, штраф, пеня, відшкодування збитків, гостиничная услуга, договор о предоставлении гостиничных услуг, возмещение убытков
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика
Citation: Устінський, А. В. Щодо питання про відповідальність за договором про надання готельних послуг / А. В. Устінський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Т. 1, №Вип. 36. – С. 144–147. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 147 (11 назв).
Series/Report no.: Право;
Abstract: Статтю присвячено дослідженню проблемних питань відповідальності за договором про надання готельних послуг. На основі аналізу нормативно-правових актів установлюється, чи гарантують чинні норми про відповідаль- ність у формі відшкодування збитків належний захист прав споживачів готельних послуг. Зроблено висновок про доцільність закріплення відповідальності за невиконання чи неналежне виконання договору про надання готельних послуг у формі залікової неустойки.
Статья посвящена исследованию проблемных вопросов ответственности по договору о предоставлении гости- ничных услуг. На основе анализа нормативно-правовых актов устанавливается, гарантируют ли существующие нормы об ответственности в форме возмещения убытков надлежащую защиту прав потребителей гостиничных услуг. Делается вывод о целесообразности закрепления ответственности за неисполнение или ненадлежащее ис- полнение договора о предоставлении гостиничных услуг в форме зачетной неустойки.
The article is dedicated to the investigation of the issues of responsibility for the contract on providing hotel services. Based on the analysis of legal acts it is establishing is the existing rules of liability in the form of a damage repayment guarantee the adequate protection of the consumers’ rights in the hotel services. The author has come to the conclusion that the viability of putting theresponsibility for the failure or improper fulfilment of the contract on the provision of the hotel services in the form of scoring a penalty.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33208
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 36 Том 1 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.