Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончаров, Г. В.-
dc.date.accessioned2021-02-11T11:27:39Z-
dc.date.available2021-02-11T11:27:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГончаров, Г. В. До питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говоріння [Текст] / Г. В. Гончаров // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 78-83. – Бібліогр.: с. 82-83 (14 назв)uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемам методики викладання мови формул спілкування. Проаналізовано роль мовленнєвих формул в оволодінні навичками вільного іншомовного усного мовлення за даними сучасних емпіричних досліджень. З’ясовані переваги опанування мови формул спілкування під час вивчення іноземної мови. Визначено принципи та підходи до викладання формул спілкування в системі навчання швидкості говоріння іноземною мовою. Особливу увагу приділено труднощам викладання й засвоєння формульних одиниць.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблемам методики преподавания языка формул общения. Проанализирована роль речевых формул в овладении навыками беглой иноязычной речи по данным современных эмпирических исследований. Выяснены преимущества овладения языком формул общения при изучении иностранного языка. Определены принципы и подходы к преподаванию формул общения в системе обучения беглости говорения на иностранном языке. Особое внимание уделено трудностям преподавания и усвоения формульных единиц.uk
dc.description.abstractThis article is concerned with the problems of formulaic language teaching. The contribution of formulaic sequences to achieving second language oral fluency has been analysed based on recent empirical research. The possible benefits of formulaic language for the second language learner have also been highlighted. The author has defined the principles of, and approaches to, teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluency. Particular attention is paid to difficulties associated with teaching and acquiring formulaic language.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectмова формул спілкуванняuk
dc.subjectмовленнєві формулиuk
dc.subjectвільне говорінняuk
dc.subjectіншомовне усне мовленняuk
dc.subjectшвидкість мовленняuk
dc.subjectнавчання говорінняuk
dc.subjectязык формул общенияuk
dc.subjectречевые формулыuk
dc.subjectбеглость говоренияuk
dc.subjectиноязычная устная речьuk
dc.subjectскорость речиuk
dc.subjectобучение говорениюuk
dc.subjectformulaic languageuk
dc.subjectformulaic sequencesuk
dc.subjectoral fluencyuk
dc.subjectsecond language speakinguk
dc.subjectspeech rateuk
dc.subjectteaching speakinguk
dc.titleДо питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говорінняuk
dc.title.alternativeOn the issue of principles for teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluencyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.