Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257
Название: До питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говоріння
Другие названия: On the issue of principles for teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluency
Авторы: Гончаров, Г. В.
Ключевые слова: мова формул спілкування, мовленнєві формули, вільне говоріння, іншомовне усне мовлення, швидкість мовлення, навчання говоріння, язык формул общения, речевые формулы, беглость говорения, иноязычная устная речь, скорость речи, обучение говорению, formulaic language, formulaic sequences, oral fluency, second language speaking, speech rate, teaching speaking
Дата публикации: 2019
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Гончаров, Г. В. До питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говоріння [Текст] / Г. В. Гончаров // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 78-83. – Бібліогр.: с. 82-83 (14 назв)
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемам методики викладання мови формул спілкування. Проаналізовано роль мовленнєвих формул в оволодінні навичками вільного іншомовного усного мовлення за даними сучасних емпіричних досліджень. З’ясовані переваги опанування мови формул спілкування під час вивчення іноземної мови. Визначено принципи та підходи до викладання формул спілкування в системі навчання швидкості говоріння іноземною мовою. Особливу увагу приділено труднощам викладання й засвоєння формульних одиниць.
Статья посвящена проблемам методики преподавания языка формул общения. Проанализирована роль речевых формул в овладении навыками беглой иноязычной речи по данным современных эмпирических исследований. Выяснены преимущества овладения языком формул общения при изучении иностранного языка. Определены принципы и подходы к преподаванию формул общения в системе обучения беглости говорения на иностранном языке. Особое внимание уделено трудностям преподавания и усвоения формульных единиц.
This article is concerned with the problems of formulaic language teaching. The contribution of formulaic sequences to achieving second language oral fluency has been analysed based on recent empirical research. The possible benefits of formulaic language for the second language learner have also been highlighted. The author has defined the principles of, and approaches to, teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluency. Particular attention is paid to difficulties associated with teaching and acquiring formulaic language.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДО ПИТАННЯ ПРО ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ФОРМУЛ.pdf395.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.