Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257
Title: До питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говоріння
Other Titles: On the issue of principles for teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluency
Authors: Гончаров, Г. В.
Keywords: мова формул спілкування, мовленнєві формули, вільне говоріння, іншомовне усне мовлення, швидкість мовлення, навчання говоріння, язык формул общения, речевые формулы, беглость говорения, иноязычная устная речь, скорость речи, обучение говорению, formulaic language, formulaic sequences, oral fluency, second language speaking, speech rate, teaching speaking
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гончаров, Г. В. До питання про принципи викладання мовленнєвих формул у методиці навчання вільного іншомовного говоріння [Текст] / Г. В. Гончаров // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 78-83. – Бібліогр.: с. 82-83 (14 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Статтю присвячено проблемам методики викладання мови формул спілкування. Проаналізовано роль мовленнєвих формул в оволодінні навичками вільного іншомовного усного мовлення за даними сучасних емпіричних досліджень. З’ясовані переваги опанування мови формул спілкування під час вивчення іноземної мови. Визначено принципи та підходи до викладання формул спілкування в системі навчання швидкості говоріння іноземною мовою. Особливу увагу приділено труднощам викладання й засвоєння формульних одиниць.
Статья посвящена проблемам методики преподавания языка формул общения. Проанализирована роль речевых формул в овладении навыками беглой иноязычной речи по данным современных эмпирических исследований. Выяснены преимущества овладения языком формул общения при изучении иностранного языка. Определены принципы и подходы к преподаванию формул общения в системе обучения беглости говорения на иностранном языке. Особое внимание уделено трудностям преподавания и усвоения формульных единиц.
This article is concerned with the problems of formulaic language teaching. The contribution of formulaic sequences to achieving second language oral fluency has been analysed based on recent empirical research. The possible benefits of formulaic language for the second language learner have also been highlighted. The author has defined the principles of, and approaches to, teaching formulaic sequences as part of instruction for the development of second language oral fluency. Particular attention is paid to difficulties associated with teaching and acquiring formulaic language.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33257
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.