Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2021-02-17T17:19:31Z-
dc.date.available2021-02-17T17:19:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрабар М.В. Застосування технологій Big Data у розвитку ринку туризму Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2020. № 50 (2). С. 70-75.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33354-
dc.description.abstractУ статті розглянуто інноваційний напрям розвитку туристичної галузі через призму застосування технологій Big Data. Встановлено, що потенційні клієнти набагато складніше, ніж раніше, тому туристичним компаніям потрібні нові моделі аналізу ринку та нові стратегії сегментації споживачів. Big Data допомагає адаптувати пропозиції послуг до нових груп клієнтів і створює нові можливості для бізнесу. Доведено, що впровадження технологій Big Data на території України ініціюється на державному рівні, зокрема Міністерство економічного розвитку і торгівлі України підписало меморандум про співробітництво з основними мобільними операторами України. Наведено результати Big Data користувачів мережі «Київстар» в Одеській області.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризм, Big Data (Великі дані), Одеська область, Херсонська область, туристичний збір.uk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA У РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІuk
dc.title.alternativeAPPLICATION OF BIG DATA TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF THE TOURISM MARKET OF THE ODESSA REGIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf297.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.