Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33354
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA У РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Інші назви: APPLICATION OF BIG DATA TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF THE TOURISM MARKET OF THE ODESSA REGION
Автори: Грабар, Марина Василівна
Ключові слова: туризм, Big Data (Великі дані), Одеська область, Херсонська область, туристичний збір.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Грабар М.В. Застосування технологій Big Data у розвитку ринку туризму Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2020. № 50 (2). С. 70-75.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інноваційний напрям розвитку туристичної галузі через призму застосування технологій Big Data. Встановлено, що потенційні клієнти набагато складніше, ніж раніше, тому туристичним компаніям потрібні нові моделі аналізу ринку та нові стратегії сегментації споживачів. Big Data допомагає адаптувати пропозиції послуг до нових груп клієнтів і створює нові можливості для бізнесу. Доведено, що впровадження технологій Big Data на території України ініціюється на державному рівні, зокрема Міністерство економічного розвитку і торгівлі України підписало меморандум про співробітництво з основними мобільними операторами України. Наведено результати Big Data користувачів мережі «Київстар» в Одеській області.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33354
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf297.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.