Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/333
Назва: Практичні підходи до формування професійної компетентності слухачів системи професійно-технічної освіти закладів виконання покарання на основі використання педагогічних технологій
Інші назви: Common approaches to the formation of the professional competence of the students of vocational institutions of the punishment performance based on pedagogical technologies
Автори: Олло, Василь Петрович
Ключові слова: засуджені, пенітенціарні заклади, професійно-технічна освіта, професійна компетентність, педагогічні технології
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Олло, В. П. Практичні підходи до формування професійної компетентності слухачів системи професійно-технічної освіти закладів виконання покарання на основі використання педагогічних технологій [Текст] / В. П. Олло // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 117–120. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано загальні підходи до характе-ристики пенітенціарних установ. Розкрито можливості про-фесійно-технічної освіти у процесі ресоціалізації засуджених у закладах виконання покарання. Головна увага зосереджена на необхідності формування професійної компетентності у слу-хачів, які здобувають робітничі спеціальності в системі профе-сійно-технічної освіти на базі Державного навчального закладу «Одеський навчальний центр №14». Розкрито можливості ви-користання педагогічних технологій під час професійної підго-товки засуджених. Ключові слова: засуджені, пенітенціарні заклади, професій-но-технічна освіта, професійна компетентність, педагогічні технології.
Опис: The article deals with the general approaches to the characterization of penal institutions. The possibilities of vocational education have been revealed in the process of resocialization of prisoners in institutions of punishment. It’s focused on the need of the professional competence formation in students who obtain craft occupations in the system of the vocational education at the State institution "Odessa educational center №14". It’s revealed the possibilities of using pedagogical technologies in the training of prisoners. Key words: prisoners, prison schools, vocational education, professional competence, pedagogical technology.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/333
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.