Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33413
Назва: Сучасний стан виставково-ярмаркової діяльності в Україні
Інші назви: Current status of exhibition activities in Ukraine
Автори: Боднарчук, О.Г.
Боднарчук, О.І.
Ключові слова: захід, учасники, споживачі, продукція, товари, інвестиції
Дата публікації: 2020
Серія/номер: Порівняльно-аналітичне право;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена подальшому дослідженні виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Встановлено, що виставково-ярмаркова діяльність бере початок ще за часів Київської Русі. Проаналізовано визначення понять «виставка» та «ярмарка». З’ясовано, що вистав- ка – це захід, який проходить у спеціально підготовленому місці, предметом є товари чи послуги одного напряму, основна мета полягає в наданні інформації та рекламі предмету виставки для залучення інвестицій. Ярмарок – це захід, який проходить на спеціально відве- деному місці, предметом ярмарку можуть бути будь-які товари, які мають попит у споживачів. Досліджено, що виставки і ярмарки класифікуються за місцем проведення, статусом, тематикою. Визначено основні етапи органі- зації та проведення виставково-ярмаркових заходів. Проаналізовано закордонний досвід європейських країн і встановлено, що в різних країнах існує свій особливий підхід, але сфера виставок в Європі контролюється державою. Розкрито позитивні та негативні моменти виставково-ярмаркової діяльності в Україні. До позитивних належать такі: конкуренція продукції вітчизняного виробника, яка впливає на якість, ціну, асортимент товарів (що краще для споживачів); самостійний сектор економіки; надходження товарів і послуг із-за кордону. Як негативні визначено такі: відсутність єдиного нормативно-правового акта в цій сфері; відсутність статистичних даних (на жаль, останні за 2013 рік); великий ризик, що відлякує інвесторів; відсутність спеціально підготовлених майданчиків, площ тощо. Вироблено конкретні пропозиції та рекомендації щодо покращення виставково-ярмаркової діяльності в України, а саме: увхалення єдиного нормативно-правового акта, який дасть можливість розвитку внутрішнього та зовнішнього ринків України, що приведе до залу- чення інвесторів та забезпечить споживачів якісною продукцією вітчизняного виробника. Виставково-ярмаркова діяльність спрямована на створення сприятливих умов для збільшення обсягів експорту конкурентоспро- можної продукції та послуг, удосконалення технологій, залучення інвестицій і кредитів, забезпечення науково-технічного і технологічного оновлення вітчизняного виробництва тощо. Ключові слова: захід, учасники, споживачі, продукція, товари, інвестиції.
The article is devoted to further research of exhibition and fair activities in Ukraine. It is established that exhibition and fair activities date back to the times of Kievan Rus. The definitions of “exhibition” and “fair” are analyzed. It is revealed that the exhibition is an event that takes place in a specially prepared place, the subject is the goods or services of one direction, the main purpose is to provide information and advertising the object of the exhibition to attract investment. In turn, the fair is an event that takes place in a specially designated place, the object of the fair can be any goods that are in demand by consumers. It has been researched that exhibitions and fairs are classified by venue, status, subject matter. The main stages of organization and holding of exhibitions and fairs are determined. The foreign experience of European countries is analyzed and it is established that in different countries there is a special approach, but the scope of exhibitions in Europe is under the control of the state. Positive and negative aspects of exhibition and fair activity in Ukraine are revealed. The positive are: competition of products of domestic producers, which affects the quality, price, range of goods (which is better for consumers); independent economic sector; receipt of goods and services from abroad. To the downside: lack of a single regulatory act in this area; lack of statistics (unfortunately the latest for 2013); high risk that deter investors from attracting investment; lack of specially prepared sites, squares, etc. Specific proposals and recommendations have been made to improve the exhibition and fair activities in Ukraine, namely: the adoption of a single legal act that will allow the development of the domestic and foreign markets of Ukraine, which will attract investors and provide consumers with quality products of domestic producers. Therefore, the exhibition and fair activities are aimed at creating favorable conditions for increasing the volume of exports of competitive products and services, improving technology, attracting investments and credits, ensuring scientific and technological and technological renewal of domestic production, etc. Key words: event, participants, consumers, products, goods, investments.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33413
Розташовується у зібраннях:Порівняльно-аналітичне право. №1 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНИЙ СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ.pdf410.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.