Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33486
Title: Зміст лексичної компетентності китайської мови на початковому етапі навчання
Other Titles: The content of the chinese language lexical competence on the first level of studying
Authors: Ситник, І. В.
Keywords: компетентність, лексична компетентність, лексика, китайська мова, іншомовна комунікативна компетентність, початковий етап навчання, lexical competence, frequently used vocabulary, the Chinese language, language communicative competence, the first level of studying
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ситник, І. В. Зміст лексичної компетентності китайської мови на початковому етапі навчання [Текст] / І. В. Ситник // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2. – Вип. 11. – С. 32-36. – Бібліогр: с. 36 (15 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті на основі аналізу сучасної літератури та з урахуванням специфіки навчання китайської мови досліджено сутність поняття «лексична компетентність» китайської мови. Розглянуто питання лексичної компетентності як невід’ємної складової частини іншомовної комунікативної компетентності майбутніх синологів. Висвітлено рівень лексичної компетентності на початковому етапі вивчення китайської мови згідно з вимогами міжнародної навчальної програми китайської мови. Акцентовано увагу на необхідності вивчення лексики китайської мови у практичному використанні, що сприяє успішній комунікації, тому що лексика – основний будівельний матеріал китайської мови, з допомогою лексики передається і сприймається змістовна сторона китайської мови. Доведено, що без лексичної компетентності китайської мови неможливо розуміти мову інших учасників спілкування, а також висловлювати власні думки. Встановлено, що з усіх основних аспектів китайської мови, які повинні практично засвоюватися учнями в процесі навчання, найбільш важливим аспектом слід вважати лексичну компетентність, тому що без запасу слів, хоча б незначного, оволодіти китайською мовою неможливо. Здійснено детальний аналіз спеціальної методичної літератури, присвяченої навчанню лексики китайської мови на початковому етапі навчання у вищій школі, навчальних посібників, підручників китайської мови, узагальнено досвід викладачів Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Інституту філології Київського національного університету імені Бориса Грінченка, що дає можливість дійти висновку про те, що проблема навчання лексичній стороні китайської мови і формування лексичної компетентності студентів на початковому етапі навчання китайської мови є однією з центральних і водночас найскладніших проблем методики навчання китайської мови. Багато в чому складнощі вирішення даної проблеми пов’язані з недостатньою розробленістю методики навчання лексиці. Сьогодні фактично не існує науково обґрунтованої методики формування лексичної компетентності на початковому етапі навчання китайської мови українських студентів.
The following article describes the content of the Chinese language lexical competence on the first level of studying. A review of language and speech competence as well as strategic and competence has been done. Widely used vocabulary, which are obligatory to master by the students of the first level, have been defined. Lexical competence is considered as an integral part of the future sinology of foreign language communicative competence. The level of lexical competence at the initial stage of Chinese language study in accordance with the requirements of the international Chinese language curriculum is highlighted. Emphasis is placed on the need to learn Chinese vocabulary in practical use, which contributes to successful communication, because vocabulary is the main building material of the Chinese language, using the vocabulary is conveyed and perceived the meaningful side of the Chinese language. It is proved that without the Chinese language lexical competence it is impossible to communicate to other participants of conversation and to express opinions. On analysis of linguistic, psycholinguistic and methodological literature, was found that the lexical competence is person’s ability to operate quickly and qualitatively, at the level of the program not only words, but semantic fields, the ability to choose a necessary word, word-combination, to express one’s opinion in the process of communication. A detailed analysis of the special methodological literature devoted to the teaching Chinese vocabulary on the first level of studying, manuals, Chinese language textbooks, generalized professor’s experience of the Institute of Philology of Taras Shevchenko National University of Kyiv and the Institute of Philosophy of Borys Grinchenko Kyiv University give the opportunity to conclude that the problem of learning the lexical side of the Chinese language and the formation of lexical competence of students is a central and at the same time, the most difficult problems of teaching Chinese. In many ways, the difficulties of solving this problem are due to the lack of development of vocabulary teaching methods. At present, there is virtually no methodology for the formation of lexical competence on Chinese language first level of studying for Ukrainian students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33486
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 11 (Том 2) 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗМІСТ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ.pdf420.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.