Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33535
Title: Мовна сертифікація як один зі складників імплементації білінгвальної освіти та ЕМІ у вищій школі
Other Titles: Languge certification as a constituent part of implementation of bilingual education and EMI in tertiary education
Authors: Бортник, С. Б.
Keywords: міжнародні іспити (тести), міжнародні стандарти, рівень володіння англійською мовою, сертифікат, класифікація, інтернаціоналізація, APTIS, international exams (tests), international standards, English language proficiency level, certificate, classification, internationalization, APTIS
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Бортник, С. Б. Мовна сертифікація як один зі складників імплементації білінгвальної освіти та ЕМІ у вищій школі [Текст] / С. Б. Бортник // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 10. – С. 50-54. – Бібліогр.: с. 53-54 (17 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Вища освіта приділяє значну увагу інтернаціоналізації, що базується також і на технології білінгвального навчання. Рівні володіння англійською мовою − як студентів, так і викладачів − є важливим фактором у процесі реалізації білінгвальної освіти, і міжнародна сертифікація набуває рис невід’ємного складника цього процесу. Рішення щодо вибору міжнародного тесту треба приймати дуже виважено, беручи до уваги всі аспекти, враховуючи специфіку та спрямування іспитів, а також такі практичні питання, як вартість, дати складання, швидкість отримання результатів іспиту та сертифіката, термін дії сертифіката та доступність матеріалів для підготовки. Найпопулярнішими іспитами з академічної англійської мови є TOEFL та його британський аналог IELTS, але іспити такого типу мають обмежений термін дії – більшість сертифікатів дійсні лише протягом двох років. Основною відмінною рисою сертифікатів іспитів із загальної англійської є безстроковість, а також поділ на рівні: сертифікати із загальної англійської підтверджують володіння мовою на певному рівні за шкалою CEFR. Тест APTIS – це розроблений Британською Радою онлайн-іспит, що має міжнародний стандарт. APTIS використовують у комерційних та освітніх організаціях, державних та громадських закладах по всьому світі. Адміністрування іспиту повністю автоматизовано (включаючи генерацію пароля, формування звітів та друку сертифікатів). Потенціал використання APTIS в освітній сфері визначає його як один із найбільш зручних, доступних та прийнятних інструментів оцінювання рівня володіння англійською мовою. Детальний аналіз європейського досліду та залучення до загальноєвропейських стандартів є критично важливими та необхідними.
Higher education pays great attention to internationalization which is based on a bilingual methodology as well. The English language proficiency levels of both students’ and teachers’ are a crucial factor in bilingual education implementation, and language certification becomes a constituent part of this process. The choice of the international test should be made very carefully, taking into consideration all aspects, keeping in mind specifics of exams alongside with such practical questions as prices, dates of exams, terms of getting results and certificates, validity of the certificate and availability of the preparation materials. The most popular exams in academic English are TOEFL and its British counterpart IELTS, but such exams have a limited validity, most of them are valid for only two years. A distinguishing feature of certificates in general English is their unlimited validity, and level subdivision: such certificates confirm English language proficiency of a certain level, according to CEFR scale. APTIS test is an online international standard exam developed by British Council. APTIS is used in commercial and educational organizations as well as state and non-governmental ones all over the world. Exam administration is completely automated (including password generation up to certificate printing). Potential of APTIS use in educational sphere makes it one of the most convenient, affordable and acceptable tools to evaluate English language proficiency level. Profound analyses of the European experience and acceptance of common European standards are of utmost importance.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33535
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 10 (Том 1) 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.