Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-12-11T13:17:50Z-
dc.date.available2014-12-11T13:17:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПопова, Т. М. Реалізація культурно-історичного принципу в навчально-виховному процесі з фізики в школі [Текст] / Т. М. Попова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 132–135. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 134 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/338-
dc.descriptionThe huge socio-cultural potential and appropriate application possibilities have the implementation of the cultural-historical didactic principle in physical education. A virtual cultural-scientific dialogue by outstanding physicists – Archimedes and A. D. Sakharov illustrates the possibility of practical implementation of the cultural-historical didactic principle at the studying of history of physics and technique in the content of school physical education at this article. The considered approach to teaching physics in modern political situation in Ukraine is an example for the solution of personal problems and issues of moral dignity for Ukrainian youth. Key words: the cultural-historical didactic principle, the content of physical education, the studying of physics, socio-cultural function.uk
dc.description.abstractВеличезний соціокультурний потенціал і відповідні приклад-ні можливості має реалізація культурно-історичного дидактич-ного принципу у фізичній освіті. У статті на прикладі віртуаль-ного культурно-наукового діалогу видатних фізиків – Архімеда і А. Д. Сахарова показано можливість практичної реалізації культурно-історичного дидактичного принципу під час вивчен-ня історії фізики і техніки у змісті фізичної освіти в школі. Роз-глянутий підхід до навчання фізики в даній політичній ситуації в Україні є взірцем під час вирішення особистісних моральних проблем і питань гідності для української молоді. Ключові слова: культурно-історичний дидактичний прин-цип, зміст фізичної освіти, навчання фізики, соціокультурна функція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкультурно-історичний дидактичний принципuk
dc.subjectзміст фізичної освітиuk
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.subjectсоціокультурна функціяuk
dc.titleРеалізація культурно-історичного дидактичного принципу в навчально-виховному процесі з фізики в школіuk
dc.title.alternativeRealization of cultural-historical didactic principle in the educational-teaching process in physics at secondary schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.