Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34004
Title: Форми і методи формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищої школи США в магістратурі
Other Titles: Forms and methods of research competence formation of a future high school teacher in the USA at the master’s level
Authors: Варга, Наталія Іванівна
Keywords: професійна підготовка, майбутній викладач вищої школи США, дослідницька компетентність, педагогічна діяльність, науково-дослідницька робота, форми і методи навчання, professional training, USA future high school teacher, research competence, pedagogical activity, scientifi c research work, forms and methods of teaching
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Варга, Н. І. Форми і методи формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищої школи США в магістратурі [Текст] / Н. І. Варга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 33-38. – Бібліогр.: с. 37-38 (9 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано специфіку формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищої школи в магістратурі США. Обґрунтовано, що особливістю американської вищої школи є її гнучкість, диференціація та індивідуалізація, застосування широкого спектра інноваційних технологій і програм, здатність ш видко адаптуватися до вимог практики. Це суттєво впливає на якість та ефективність підготовки педагогів вищої школи та забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Метою статті є дослідження форм і методів формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищої школи США. Застосовані методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, наукова інтерпретація педагогічних фактів і явищ, вивчення досвіду діяльності. Встановлено, що дослідницька компетентність майбутнього педагога вищої школи – це інтегральна якість особистості, яка відображає єдність теоретичної і практичної готовності фахівця до науково-дослідницької роботи, спрямованої на перетворення педагогічної практики, і передбачає здатність до самостійного, відповідального, ініціативного вирішення дослідницьких завдань у професійній діяльності. Складовими дослідницької компетентності є професійна дослідницька компетенція, компетенція наукового спілкування, освітня компетенція. Формування дослідницької компетентності майбутнього викладача вищої школи США є неперервним процесом і відбувається протягом його професійної підготовки через застосування певних форм і методів навчання: лекцій і семінарів, побудованих за моделлю «навчання як дослідження», практики, індивідуальної, групової і самостійної роботи, консультацій, написання наукової роботи, виконання дослідження, проекту, дослідницьких завдань, аналіз конкретного випадку, портфоліо, когнітивної майстерні, імітаційного моделювання, карт самооцінки, рефлексивного аналізу та ін.
American higher education is charactetrised by fl exibility, differentiation and individualization, the use of a wide range of innovative technologies and programmes, the ability to quickly adapt to the requirements of practice. This signifi cantly affects the quality and effi ciency of training of higher education teachers and ensuring their competitiveness in the labor market. The purpose of the article is to study the forms and methods of formation of research competence of future high school teachers in the USA. Research methods used: analysis, synthesis, generalization, scientifi c interpretation of pedagogical facts and phenomena, study of documents. The research competence of a future high school teacher is an integral quality of personality that refl ects the unity of theoretical and practical readiness of a teacher for scientifi c research work aimed at transforming pedagogical practice and provides the ability to independently, responsibly, proactively solve research problems in the professional activity. Components of research competence are: professional research competence, competence of scientifi c communication, educational competence. Professional research competence characterizes the formation of professional knowledge of scientifi c researches, as well as the level of formation of research skills and abilities. The competence of scientifi c communication enables effective communication of researchers in their professional activity, forms the ability to establish and maintain contacts in the scientifi c circles. Educational competence is aimed at forming in teachersresearchers the ability to effectively manage their activities, the ability to optimally and competently regulate its content, scope etc. The formation of research competence of a future high school teacher takes place during the professional training through the use of certain forms and methods: lectures and seminars based on the model of «learning as research», practice, individual, group and independent work, consultations, implementation of scientifi c research, projects, case study, portfolio, cognitive workshop, simulation, self-assessment maps, refl ective analysis, etc.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34004
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020
Наукові публікації кафедри угорської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ.pdf250.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.