Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34008
Назва: Використання навчального тексту на заняттях з іноземної мови у ЗВО (на прикладі майбутніх економістів)
Інші назви: The use of an educational text in foreign language lessons at higher education institutions (on the example of future economists)
Автори: Дроздова, Вероніка Вячеславівна
Рудніцька, Катерина Валеріївна
Ключові слова: навчальний текст, іноземна мова, майбутні економісти, комунікативна діяльність, навчально-пізнавальна діяльність, educational text, foreign language, future economists, communicative activity, educational and cognitive activities
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дроздова, В. В. Використання навчального тексту на заняттях з іноземної мови у ЗВО (на прикладі майбутніх економістів) [Текст] / В. В. Дроздова, К. В. Рудніцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 47-51. – Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему використання навчального тексту на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти на прикладі підготовки майбутніх економістів. На основі вивчення педагогічної, психологічної та методичної літератури, програмно-методичної документації ЗВО та досвіду практичної роботи, виявлено, що питання використання навчального тексту в процесі вивчення іноземної мови студентами-економістами недостатньо досліджено. Зазначено, що низький рівень володіння іноземною мовою студентами економічного профілю та необхідність формування в них лексичного запасу для читання професійно-орієнтованих текстів підняв проблему створення та відбору навчальних текстів, що зумовлює актуальність дослідження. Мета статті полягає в аналізі змісту навчального тексту та особливості його використання на заняттях з іноземної мови з майбутніми економістами. Для розв’язання поставлених завдань було використано теоретичні та емпіричні методи дослідження з метою виявлення релевантних тем для розробки навчальних текстів для майбутніх економістів. Обґрунтовано, що лексичний матеріал до навчальних текстів має добиратися з урахуванням критеріїв комунікативної значущості, професійної орієнтованості, семантичної і словотвірної цінності слів. Виявлено, що використання навчального тексту дозволяє створювати ситуації навчально-професійного спілкування, доповнює знання студентів, отримані під час вивчення базових дисциплін.
The purpose of the article is to analyze the content of the educational texts and the peculiarities of their use in foreign language lessons for future economists. Theoretical and empirical research methods were used to solve the tasks in order to identify relevant topics for the development of educational texts for future economists. The issue of educational text use at foreign language lessons at higher education institutions is analyzed on the example of future economists training. Based on the study of pedagogical, psychological and methodological literature, programmes and methodological documentations of higher education institutions and practical experience, we found that the use of the educational text in the process of learning a foreign language by students-economists has been insuffi ciently studied. It has been noted that the low level of foreign language profi ciency of the students of the economic specialization and the need to form their vocabulary for reading professionally oriented texts has raised the question of creating and selecting educational texts, which determines the relevance of the study. In the methodology of a foreign language teaching, texts are divided into educational, adapted and authentic. Educational texts are developed by teachers to solve specifi c problems in the learning process, namely: acquainting students with lexical items, learning grammar and listening. The lexical material for educational texts should be selected taking into account the criteria of communicative signifi cance, professional orientation, semantic and word-forming value of words. The use of the educational texts allows to create situations of educational and professional communication, complements the knowledge of students obtained during the study of basic disciplines.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34008
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ НА ЗАНЯТТЯХ.pdf235.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.