Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34045
Title: Ресурсність професійного зростання викладачів дисциплін соціальної роботи
Other Titles: Resource of professional growth of teachers of social work course
Authors: Савельчук, Ірина Борисівна
Сейко, Наталія Андріївна
Keywords: професійна діяльність викладачів дисциплін соціальної роботи, професійне зростання викладачів, ресурси і ресурсозабезпеченість, залучення до інноваційної діяльності, professional activity of teachers of social work courses, professional growth of teachers, resources and resource provision, involvement in innovative activity
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Савельчук, І. Б. Ресурсність професійного зростання викладачів дисциплін соціальної роботи [Текст] / І. Б. Савельчук, Н. А. Сейко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 156-160. – Бібліогр.: с. 159-160 (13 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Сучасна соціальна робота як практико орієнтована і соціально значуща діяльність сприяє створенню оптимальних умов для розширення можливостей професійного розвитку викладачів дисциплін соціальної роботи. Особливу роль для залучення викладачів до інноваційної діяльності відводиться змістовому та процесуальному наповненню їх професійної діяльності. Основу для такого наповнення було отримано завдяки організації певних умов для набуття й вивчення інноваційного досвіду в освіті та практичній соціальній роботі. З’ясовано, що залучення викладачів до інноваційної діяльності виступає дієвим інструментом реалізації науково-методичного забезпечення процесу підготовки соціальних працівників. За таких умов усвідомлюється потреба застосування інноваційних освітніх технологій, реалізація якої спрямовується на пошук нових практичних форм й методів удосконалення професіоналізму викладачів соціальної роботи та розширення перспектив залученості студентів до розкриття їх потенційних можливостей у освітньому процесі. Мета дослідження: схарактеризувати основні ресурси професійного зростання викладачів дисциплін соціальної роботи. Загальні методи дослідження передбачають застосування аналізу визначених джерел засобів й можливостей удосконалення професійної діяльності викладачів дисциплін соціальної роботи. Результати дослідження: сформоване уявлення про джерела засобів й розширення ресурсного забезпечення професійного зростання викладачів дисциплін соціальної роботи, представлення диференціації основних видів ресурсів професійного зростання викладачів соціальної роботи в умовах залучення до інноваційної діяльності.
Modern social work as a practice-oriented and socially signifi cant activity contributes to the creation of optimal conditions for expanding opportunities for professional development of teachers of social work courses. A special role for attracting teachers to innovative activities is given to the content and procedural content of their professional activities. The basis for such content was obtained through the organization of certain conditions for the acquisition and study of innovative experience in education and practical social work.It was found that the involvement of teachers in innovation is an effective tool for the implementation of scientifi c and methodological support for the training of social workers. Under such conditions, the need for innovative educational technologies is realized, the implementation of which is aimed at fi nding new practical forms and methods of improving the professionalism of teachers of social work and expanding the prospects of students’ involvement in discovering their potential in the educational process. The purpose of the study is to characterize the main resources of professional growth of teachers of social work. General research methods involve the use of analysis of certain sources of tools and opportunities to improve the professional activities of teachers of social work. The results of the study: formed an idea of the sources of funds and expansion of resources for professional growth of teachers of social work, the presentation of the differentiation of the main types of resources for professional growth of teachers of social work in terms of involvement in innovation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34045
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕСУРСНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВИКЛАДАЧІВ.pdf238.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.