Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3430
Название: Аналіз обсягів продаж для цілей бюджетування
Другие названия: Analysis of sales for purposes of budgeting
Авторы: Шеверя, Ярослав Вікторович
Сливка, Я.В.
Ключевые слова: аналіз обсягів продаж, планування, прогнозування, бюджетування, аналіз виробництва та реалізації продукції
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шеверя, Я. В. Аналіз обсягів продаж для цілей бюджетування [Текст] / Я. В. Шеверя, Я. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 144–147. – Бібліогр.: с. 147 (9 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Ринкове середовище потребує швидкого реагування від керівників, що забезпечується при застосуванні бюджетування. Однак останнє часто ототожнюють зі звичним плануванням в СРСР, що призводить до появи ряду помилок та відсутності оперативної інформації для цілей управління. Авторами розглянуто типові помилки, зумовлені ототожненням бюджетування та планування, запропоновано доповнити аналіз показників виробництва та реалізації продукції аналізом витрат за етапами процесу продаж, а також розглядати витрати на збут, як окремий фактор впливу на обсяг продаж. Ключові слова: аналіз обсягів продаж, планування, прогнозування, бюджетування, аналіз виробництва та реалізації продукції.
Описание: Market environment requires rapid response from managers, which is provided while applying budgeting. However, the latter is usually identified with simple planning in USSR, which leads to some mistakes and absence of online information for management purposes. Typical mistakes caused by identification of budgeting and planning have been considered by the authors as well as it has been suggested to complete analysis of indicators of production and sales with analysis of expenses by sales stages and to regard selling expenses as a separate factor of influence on sales volumes. Key words: sales volumes analysis, planning, forecasting, budgeting, analysis of production and sales.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3430
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АНАЛІЗ ОБСЯГІВ ПРОДАЖ ДЛЯ ЦІЛЕЙ БЮДЖЕТУВАННЯ.pdf253.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.