Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвраменко, Квітослава Богданівна-
dc.date.accessioned2014-12-12T09:20:37Z-
dc.date.available2014-12-12T09:20:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАвраменко, К. Б. Розвиток інноваційних технологій у професійній підготовці вчителів початкових класів (1985-1991 рр.) [Текст] / К. Б. Авраменко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 9–12. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 11 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/345-
dc.descriptionIn the article the retrospective analysis has been conducted on the development of innovative technologies in the training of primary school teachers in the system of higher pedagogical education of Ukraine in 1985-1991 years. The author has examined the specifi city of innovative technologies in the practical activity of teachers-innovators, which, in its turn, infl uences the process of future teachers’ training at higher pedagogical school. It has been proved in the article that this very period is characterized by the combination of conservative and progressive tendencies of the development of national educational system with innovation ones. Thus the polarization of opposite tendencies is expressed more than earlier in the history of higher pedagogical education. Key words: innovative technologies, higher pedagogical education establishments, professional training of future teachers, retrospective analysis, progress trends.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена ретроспективному аналізу розвитку інноваційних технологій у підготовці вчи- телів початкової школи у системі вищої педагогічної освіти України у 1985-1991 роках. Розкрито особливості модульної технології ор- ганізації навчального процесу вищої школи та появу авторських інноваційних технологій у практичній ді- яльності вчителів-новаторів, що суттєво впливало на процес підготовки майбутніх учителів початко- вих класів у вищих педагогічних навчальних закладах. У статті доведено, що саме у цей період чітко простежується поєднання консервативних тенден- цій розвитку національної системи освіти з іннова- ційними. Поляризація протилежних тенденцій вира- жена ще більше, ніж це було раніше в історії вищої педагогічної освіти. Ключові слова: інноваційні технології, вищі пе- дагогічні навчальні заклади, професійна підготовка майбутніх учителів, ретроспективний аналіз, тен- денції розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectвищі педагогічні навчальні закладиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectретроспективний аналізuk
dc.subjectтенденції розвиткуuk
dc.titleРозвиток інноваційних технологій у професійній підготовці вчителів початкових класів (1985-1991 рр.)uk
dc.title.alternativeDevelopment of innovative technologies in the professional training of primary school teachers (1985-1991)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.