Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/345
Название: Розвиток інноваційних технологій у професійній підготовці вчителів початкових класів (1985-1991 рр.)
Другие названия: Development of innovative technologies in the professional training of primary school teachers (1985-1991)
Авторы: Авраменко, Квітослава Богданівна
Ключевые слова: інноваційні технології, вищі педагогічні навчальні заклади, професійна підготовка майбутніх учителів, ретроспективний аналіз, тенденції розвитку
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Авраменко, К. Б. Розвиток інноваційних технологій у професійній підготовці вчителів початкових класів (1985-1991 рр.) [Текст] / К. Б. Авраменко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 9–12. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 11 (14 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена ретроспективному аналізу розвитку інноваційних технологій у підготовці вчи- телів початкової школи у системі вищої педагогічної освіти України у 1985-1991 роках. Розкрито особливості модульної технології ор- ганізації навчального процесу вищої школи та появу авторських інноваційних технологій у практичній ді- яльності вчителів-новаторів, що суттєво впливало на процес підготовки майбутніх учителів початко- вих класів у вищих педагогічних навчальних закладах. У статті доведено, що саме у цей період чітко простежується поєднання консервативних тенден- цій розвитку національної системи освіти з іннова- ційними. Поляризація протилежних тенденцій вира- жена ще більше, ніж це було раніше в історії вищої педагогічної освіти. Ключові слова: інноваційні технології, вищі пе- дагогічні навчальні заклади, професійна підготовка майбутніх учителів, ретроспективний аналіз, тен- денції розвитку.
Описание: In the article the retrospective analysis has been conducted on the development of innovative technologies in the training of primary school teachers in the system of higher pedagogical education of Ukraine in 1985-1991 years. The author has examined the specifi city of innovative technologies in the practical activity of teachers-innovators, which, in its turn, infl uences the process of future teachers’ training at higher pedagogical school. It has been proved in the article that this very period is characterized by the combination of conservative and progressive tendencies of the development of national educational system with innovation ones. Thus the polarization of opposite tendencies is expressed more than earlier in the history of higher pedagogical education. Key words: innovative technologies, higher pedagogical education establishments, professional training of future teachers, retrospective analysis, progress trends.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/345
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ.pdf234.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.