Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/346
Title: Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів як педагогічна проблема
Other Titles: Formation of marketers’ professional competence as a pedagogical problem
Authors: Адамів, Світлана Євгенівна
Keywords: маркетологи, професійна компетентність, інтерактивні технології
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Адамів, С. Є. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів як педагогічна проблема [Текст] / С. Є. Адамів // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 12–15.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито та обґрунтовано зміст фор- мування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін та іноземної мови професійного спрямування.Про- аналізовано та аргументовано доцільність вико- ристання інтерактивних технологій у підготовці студентів спеціальності «Маркетинг». Оптималь- ними інтеракціями у формуванні професійної компе- тентності майбутніх маркетологів визначено орга- нізаційно-діяльнісні ігри професійного спрямування, тренінги, фокус-групи. Ключові слова: маркетологи, професійна компе- тентність, інтерактивні технології.
Description: The article deals with the formation of professional competence in the process of teaching the professional disciplines and foreign languages for specifi c purposes. The feasibility of using interactive technologies for the training of students of "Marketing" specialty has been analyzed and stated. Professionally oriented organizationalactivity games, trainings and focus groups have been discussed as the optimal interactions for the formation of given professional competence. Key words: marketing, professional competence, interactive technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/346
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.