Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарбаш, Єлізавета Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-07-09T08:39:21Z-
dc.date.available2015-07-09T08:39:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБарбаш, Є. М. Система оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний огляд [Текст] / Є. М. Барбаш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3479-
dc.descriptionThe article is devoted to the research of control and assessment role of the pupils’ learning achievements while teaching foreign language. The notion of “assessment” in the scientific literature has been revealed and systematized. Based upon the analysis of the latest researches and the study of problem state, the peculiarities of transition from five- to twelve point systems assessment in Ukraine in 60-s years of XX cent. – beginning of XXI century have been outlined. The factors and preconditions, which affected on implementation of twelve point evaluation system in Ukraine, have been determined. The advantages of twelve point evaluation system have been studied. Key words: control, assessment, five point system, twelve point system, foreign language.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у навчанні іноземної мови. Розкрито та систематизовано поняття «оцінювання» у науковій літературі. На основі аналізу останніх досліджень та вивчення стану проблеми, окреслено особливості переходу від п’яти- до дванадцятибальної системи оцінювання в Україні в 60-і роки ХХ ст. – на початку ХХІ століття. Визначено фактори та передумови, які вплинули на введення дванадцятибальної системи оцінювання в Україні. Досліджено переваги дванадцятибальної системи оцінювання. Ключові слова: контроль, оцінювання, п’ятибальна система, дванадцятибальна система, іноземна мова.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectп’ятибальна системаuk
dc.subjectдванадцятибальна системаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.titleСистема оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний оглядuk
dc.title.alternativeThe assessment system of pupils’ foreign languge achievements in Ukraine and abroad: historical and comparative reviewuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.