Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3479
Название: Система оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний огляд
Другие названия: The assessment system of pupils’ foreign languge achievements in Ukraine and abroad: historical and comparative review
Авторы: Барбаш, Єлізавета Михайлівна
Ключевые слова: контроль, оцінювання, п’ятибальна система, дванадцятибальна система, іноземна мова
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Барбаш, Є. М. Система оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний огляд [Текст] / Є. М. Барбаш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (14 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню ролі контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у навчанні іноземної мови. Розкрито та систематизовано поняття «оцінювання» у науковій літературі. На основі аналізу останніх досліджень та вивчення стану проблеми, окреслено особливості переходу від п’яти- до дванадцятибальної системи оцінювання в Україні в 60-і роки ХХ ст. – на початку ХХІ століття. Визначено фактори та передумови, які вплинули на введення дванадцятибальної системи оцінювання в Україні. Досліджено переваги дванадцятибальної системи оцінювання. Ключові слова: контроль, оцінювання, п’ятибальна система, дванадцятибальна система, іноземна мова.
Описание: The article is devoted to the research of control and assessment role of the pupils’ learning achievements while teaching foreign language. The notion of “assessment” in the scientific literature has been revealed and systematized. Based upon the analysis of the latest researches and the study of problem state, the peculiarities of transition from five- to twelve point systems assessment in Ukraine in 60-s years of XX cent. – beginning of XXI century have been outlined. The factors and preconditions, which affected on implementation of twelve point evaluation system in Ukraine, have been determined. The advantages of twelve point evaluation system have been studied. Key words: control, assessment, five point system, twelve point system, foreign language.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3479
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.