Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3481
Название: Особливості конструювання змісту навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів 10–11-х класів профільної школи
Другие названия: Peculiarities of constructing the content of elective course manual «German-speaking countries» for 10-11 form students of a profile school
Авторы: Басай, Надія Пилипівна
Ключевые слова: профільне навчання, іноземна мова, елективний курс, зміст елективного курсу, навчальний посібник елективного курсу
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Басай, Н. П. Особливості конструювання змісту навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів 10–11-х класів профільної школи [Текст] / Н. П. Басай // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 21–25. – Бібліогр.: с. 24 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті в центрі уваги перебуває питання конструювання змісту елективного курсу з країнознавства, здатного забезпечити якість та ефективність іншомовної підготовки старшокласників у межах профільного навчання іноземних мов. Автором уточнено сутність елективного курсу з країнознавства відповідно до його цілей, завдань і змісту. Окреслено сукупність загальнодидактичних і методичних принципів навчання, значущих для організації елективного курсу. Описано зміст навчального посібника елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи. Ключові слова: профільне навчання, іноземна мова, елективний курс, зміст елективного курсу, навчальний посібник елективного курсу.
Описание: An issue of content constructing of Country Studies elective course, that is aimed to provide quality and efficiency of foreign language studying of senior pupils within the limits of foreign languages Profile education, has been considered in the article. The essence of the Country Studies elective course in accordance with its aims, tasks and content is specified by the author. Complex of general didactic and methodical educational principles, meaningful for organization of the elective course, have been outlined. Content of the elective course “German-Speaking Countries” manual for 10–11 form students of Profile school has been described. Key words: profile education, foreign language, elective course, elective course content, elective course manual.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3481
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.