Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБаяновська, Марія Романівна-
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2015-07-09T12:04:59Z-
dc.date.available2015-07-09T12:04:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБаяновська, М. Р. Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід [Текст] / М. Р. Баяновська, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 32 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483-
dc.descriptionModern school has become an island of spirituality that grows in the spiritual field of society. It is the teacher's assigned mission of high spiritual revival of the nation. Spiritual development of a teacher determines the vector of social development. The article reveals the essence of the concept of spirituality of a teacher in the context of paradigmatic approach. As a paradigmatic act also methodological approaches, ensuring the integrity in the spiritual development of a teacher, his/her individuality, systematic, synergistic, activity, praxeological, humanistic, cultural, axiological, subjective, acmeological, competence. Key words: spirituality, spiritual development teacher. paradigmatic approach.uk
dc.description.abstractСучасна школа має стати острівцем духовносі, що переросте у духовне поле суспільства. Саме на вчителя покладена висока місія відродження духовності нації. Духовним розвитком особистості педагога визначається вектор суспільного розвитку. У статті розкривається сутність поняття духовного розвитку педагога у контексті парадигмального підходу. В якості парадигмальних виступають такі методологічні підходи, врахування яких забезпечує цілісність у духовному розвитку особистості педагога: системний, синергетичний, діяльнісний, праксеологічний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний, компетентнісний. Ключові слова: духовність, духовний розвиток педагога, парадигмальний підхід.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectдуховний розвиток педагогаuk
dc.subjectпарадигмальний підхідuk
dc.titleДуховний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхідuk
dc.title.alternativeSpiritual development of teacher individuality: paradigm approachuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА.pdf259.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.